سریال کره ای سر آستین قرمز

کیدرامر حرفه ای · 20:29 1400/10/12
سریال کره ای سر آستین قرمز

با بازی جونهو  عضو گروه 2pm

 نقد سریال کره ای سر آستین قرمز  نقد و بررسی سریال کره ای جدید  نقد سریال کره ای تاریخی

محصول 2021 کره جنوبی از شبکه MBC در 17 قسمت 70 دقیقه ای

ژانر: تاریخی عاشقانه درام  ملودرام

رده سنی: +15

امتیاز IMDB: از 524 رای 9.0 از 10

بازیگران: 

بازیگران سر آستین قرمز

 

کارگردان jung ji in که آثار عشق درخشان - پیروزی فردا -بیمارستان آخر شب و... در کارنامه خود دارد.

نویسندگان kang mi kang ( نویسنده رمان) و jung hae ri که اثر پادشاه: صاحب ماسک در کارنامه خو دارد.

 

 

خلاصه:

 سریال در قرن 18 ام رخ میدهد و درباره داستان عاشقانه میان بانوی دربار سونگ دوک ایم (Lee Se Young) و ولیعهد یی سان (Lee Jun Ho) می باشد…

سریال کره ای عاشقانه درام  نقدسرآستین قرمز  سریال عاشقانه جدید کره ای

 

بررسی سریال :

اولین نکته مهم این که سریال براساس تاریخه و واقعیه فقط شاخ و برگ و داستان پردازی داره و این سریال کلی جایزه برنده شد هم خود سریال و هم بازیگران و در کره هم( البته در کشور ما هم) جز سریال های بیننده شدو بخاطر پر بیننده بودن سریال از 16 قسمت به 17 قسمت تغییر کرد و یک قسمت اضافه ساخته شد.

برای امسال سریالی قوی در ژانر عاشقانه تاریخیه و واقعا خیلی دلنشینه و فضای سنگین سیاسی نداره و احساسات مختلف رو خیلی قشنگ به تصویر کشیده و در کل سریالی تاریخی و متفاوته یکی از این نظر که تا پادشاه عاشق دختره میشه و با اینکه دختره هم پادشاه رو دوست داره , نمیپره بغل پادشاه 😅چون برای آزادی خودش احترام قائله و اولین سریالی بود که  نشون داد همسر پادشاه بودن وحتی اگه ملکه هم باشی همچین آش دهن سوزی نیست و مورد بعدی احترام گذاشتن پادشاه به عشقی که داره و برای اینکه باهاش باشه مجبورش نمیکنه و بهش احترام میزاره و در عین حال میخوادش و گاهی با تهدید و گاهی با عصبانیت علاقه اش میگه و...😜 ولی بازهم مجبورش نمیکنه.

نظرات بیشترش مثبته و از بازی قوی بازیگرا - کارگردانی و نویسندگی عالی - فضای قشنگش - درام خیلی خوبی داره و نظرات منفی  بخاطر پایانشه( براساس واقعیت خب) و یا اینکه خیلی طول کشید که دختره عشق پادشاه رو قبول کنه .

درام ژانر مورد علاقه من نیست ولی خیلی زیاد از این سریال خوشم اومد عاشقانه عالی داره و اگه درام عاشقانه دوست دارین به هیچ عنوان این سریال رو از دست ندین.

اگه ژانر درام دوست ندارین ولی عاشقانه دوست دارین تا قسمت 16 بیشتر نبینین و فکر کنین همون قسمت16 , قسمت آخره     خطر اسپویل چون قسمت 17( قسمت آخر) ته درامه و اشکتونو در میاره.

کمی اسپویل(از پایانش):

داستان هم براساس واقعیته و مرگ هم برای هممونه, ولی طوری سریال رو تموم کردن که انگار اتفاقات در آینده, کابوس پادشاه و به خوشی کنار هم زندگی کردن .

سریال عاشقانه کره ای جدید  سریال تاریخی کره ای   سریال درام کره ای  سریال عاشقانه درام کره ای   سریال از جونهو  نقد سریال کره ای عاشقانه  نقد و بررسی سریال کره ای

نقد سریال کره ای سر آستین قرمز - سریال کره ای 2021 - سریال کره ای جدید- سریال کره ای 2021 - 2022 - سریال کره ای تاریخی - سریال تاریخی کره ای - سریال عاشقانه کره ای - سریال کره ای عاشقانه - سریال کره ای عاشقانه درام - سریال کره ای تاریخی عاشقانه - سریال کره ای 2022 - سریال کره ای از جونهو - سریال سرآستین قرمز از جونهو