از کدوم سایت ها سریال کره ای دانلود کنیم؟ در این پست برای شما معرفی میکنم

سلام دوستان👋

از اونجایی که خیلی از  دوستان میپرسن  در مورد این که بهتره از کدوم سایت ،سریال کره ای دانلود کنم؟ چه سایت هایی سریال کره ای بدون سانسور ؟ یا کدوم سایت ها سریال کره ای با سانسوره ؟ یا چه سایت هایی سریال کره ای با لینک مستقیم و رایگان و کلی سوال دیگه ، به صورت خلاصه معرفی میکنم و در آخر در پرانتز سریال هایی که دیدم و میبینم از کدوم سایت ها دانلود میکنم رو هم میگم.

 

سایت پروموویز

از سایت های قدیمیه برای دانلود سریال کره ای و زمانی که من سریال دانلود میکردم رایگان بود ولی در حال حاضر چندین ساله که اشتراکی شده و در ماه پولی میپردازید و هرچقدر که بخواین سریال دانلود کنید به صورت لینک مستقیم و بدون سانسور، البته این سایت سریال های چینی زیادی میزاره. اگه خیلی دوست دارین سریال هارو منظم و دقیق دنبال کنین هر هفته، این سایت منظمه و بروزه و میتونین هر سریالی که میخواین روزی که میاد تماشا کنین گزینه خوبیه.

(من از این سایت برای دانلود استفاده نمیکنم هم پولیه و هم اینکه اکثر وقت ها صبر میکنم سریالی تموم بشه بعد نگاه میکنم پس این سایت بدرد من نمیخوره) این سایت اکثر اوقات فیلتره و توصیه میکنم به کسانی که میخوان این سایت انتخاب کنن ،برن اینستاگرام پروموویز دنبال کنن که آدرس سایت بدون فیلترش رو معمولا میزنه تو بایو پیجش 

 

سایت بیا تو کره

این سایت هم از سایت های قدیمی دانلود سریال کره ایه ، این سایت رایگان و بدون سانسور و بدون لینک مستقیم و تا حدودی هم به خوبی به روزه(مدتی بود که بروز نبود و بالا و پایین زیاد داشت ) به کاملیه پروموویز نیست ولی شده که ازش سریال دانلود کنم(این سایت اولویت من برای دانلود سریال کره ای نیست) این سایت هم گاهی اوقات فیلتره

 

سایت وینا دانلود

سایت تقریبا به روز ( همون روزی که سریال میاد نمیزاره ممکنه روز بعدش یا حتی هفته بعد بزاره) سایتیه که رایگانه و بدون سانسور و لینک مستقیم داره( سایتیه که اولویته منه برای دانلود سریال کره ای و سرعتش هم خیلی خوبه و راحت ) فقط مشکل این سایت اینه که اکثر اوقات فیلتره و سایت تقریبا کاملیه و کاملتر هم میشه

 

سایت سینماتک

رایگان ، بدون سانسور ،تقریبا لینک غیر مستقیم (یعنی به یک کوتاه کننده لینک هدایت میشین و بعد دانلود میکنین ) کم پیش میاد فیلتر باشه ، تقریبا سایت کاملیه (این سایت انتخاب دوم منه برای دانلود سریال)به روز بودنش هم خوبه ولی به پای پروموویز و بارومووی نمیرسه.

 

سایت بارومووی

این سایت تقریبا جدیده و هم بروزه و هم رایگان داره هم اشتراکی که اشتراکیش با تمام کیفیت ها داره و بدون سانسور و اگر اشتراک داشته باشین لینک مستقیم داره.

 

سایت کره فا:

این سایت بروزه ، لینک مستقیم داره (تمام بها) ، پخش آنلاین هم داره، اشتراکی، بدون سانسوره ، ترجمه اختصاصی داره، تقریبا تمام کیفیت هارو داره، و در حال کامل شدنه برای سریال های مختلف ،برای تماشای سریال های جدید خوبه و بیشتر سریال های چینی  که دیدم ازش دانلود کردم در واقع این سایت بهشت برای سیدرامرها , فقط ایرادی که داره اینه که شما 3 تا تیکت بزنین شاید یکیش رو پاسخگو باشن.

 

سایت فلیکس دراما:

به تازگی خودم دارم ازش استفاده میکنم (اردیبهشت۱۴۰۳) رایگان و تمام سریال های چینی و کره ای جدید و با لینک مستقیم و تمام کیفیت ها رو داره، من  که صبر میکنم تموم بشه تا ببینم خیلی خوبه .

 

آخرین نکات:

سایت هایی که معرفی کردم همگی بدون سانسور سریال میزارن و سایت هایی که با سانسور سریال کره ای میزارن که پیداکردنشون با یک سرچ توی گوگل راحته.

برای این سایت ها لینک نزاشتم چون یا فیلتر میشن یا آدرسشون عوض میشه پس اسم خود سایتو با فیلتر شکن بزنین میاره و برای دانلود کردن باید فیلتر شکن تونو خاموش کنین.

امیدوارم از این پست لذت برده باشین ، البته سایت های دانلود سریال کره ای در حال افزایشه و من تعداد کمی معرفی کردم و ۲ تا سایتی هم که اکثر اوقات استفاده میکنم( وینا دانلود , سینماتک و کره فا ) هم نوشتم، اگر سوالی بود در خدمتم😍

امیدوارم از دیدن سریال های کره ای  و چینی لذت ببرید😘😘

 

 

برای معرفی سریال های فانتزی اینجا بزنید.

برای معرفی سریال های پیشنهادی اینجا بزنید.

برای دیدن سریال های عاشقانه اینجا بزنید.