سریال چینی تا پایان ماه

کیدرامر حرفه ای · 11:18 1402/04/05
معرفی سریال چینی عاشقانه تا پایان ماه

 

 

 

 

 

 

محصول 2023 چین از شبکه  youku در 40 قسمت 1 ساعته 

ژانر: عاشقانه | فانتزی | درام

رده سنی: +13

امتیاز IMDB: از 1900 رای 8/5 از 10

امتیاز MDL: از 7334 رای 8.7 از 10

بازیگران:

 

خلاصه:

در عصری که شیاطین به قدرت رسیده اند، تهذیب‌کنندگان تصمیم میگیرند که شخصی را به گذشته بفرستند تا هسته خدای شیطان را پیدا کند و از ظهور او جلوگیری کند. لی سوسو این مأموریت را قبول می‌کند و به شخصی به نام یی شی وو، دختر سوم ژنرال یی که با تان‌تای جین، خدای آینده شیاطین هست ازدواج کرده، تبدیل می‌شود. او مصمم است که تان‌تای جین را که در آینده بسیاری را قتل عام خواهد کرد، نابود کند. اما به عنوان شاهدی بر زندگی گذشته تان‌تای جین، داستانی غیرمنتظره بوجود می آید که… 

 

 

 

 

بررسی سریال:

اول اینو بگم که ,واقعا سریال های کره ای روند رو به سعودش رو از دست داده , اهل سریال های چینی نبودم تا 7 ماه پیش که شروع کردم پشت سرهم دیدن سریال های چینی و خوشم اومد و  این سریال با سریال چینی قبلی که در وبلاگ گذاشتم (عشق بین پری و شیطان) واقعا عالی هستن و تا الان حدود 40 تا سریال چینی دیدم و بعضی هاش واقعا عالی بودند حالا بریم سراغ این سریال , تقریبا میشه گفت همه این سریال رو دوست داشتند و از شخصیت پردازی عالی , بازی فوق العاده بازیگرها , نویسندگی و کارگردانی خوب , جلوه های ویژه قشنگ , طراحی های عالی لباس , عاشقانه های قشنگ ,  اینکه همه چیز سریال سرجاشه و... تعریف کردند .

من زیاد سریال های غم انگیز دوست ندارم ولی این سریال برام فرق میکنه همزمان چندین حس متفاوت بهت میده مثلا به شخصیت اصلی مرد نمیدونی دقیقا چه حسی داشته باشی گاهی دلسوزی گاهی عصبانیت و...

اگر تا حالا سریال های چینی ندیدید ممکنه اوایلش با زبان چینی یا پرواز در هوا و... یکم جالب نباشه ولی بعد از دیدن 2 یا 3 تا دیدن سریال های چینی این ها هم برطرف میشه و لذت میبرید.

فقط کافیه قسمت اول سریال رو ببینید و بفهمید دوس دارید  ادامه بدین یا نه , مخصوصا کسانی که عاشقانه فانتزی دوست دارند این سریال رو از دست ندهند فقط اینکه در کل غم انگیز هست ولی من چندبار نگاش کردم ونکته مهم این که حتما کیفیت 720 به بالا ببینید که زیبایی زیاد داره.

برای معرفی سریال های فانتزی اینجا بزنید.

برای معرفی سریال های پیشنهادی اینجا بزنید.

برای دیدن سریال های عاشقانه اینجا بزنید.