سریال کره ای عاشقانه جدید , سریال کره ای گانگستر دوست داشتنی من

 

با بازی پارک جه چان عضو DKZ

 

 

گانگستر دلنشین من سریال کره ای 2024 جدید

 

سریال کره ای پیشنهادی جدید عاشقانه کمدی

 

 

سریال کره ای عاشقانه کمدی درام کره ای

 

سریال کره ای گانگستر نازنین من My Sweet Mobster محصول 2024 کره جنوبی  از شبکه viki ,TVING , jTBC   در  16 قسمت  60 دقیقه ای

ژانر: کمدی | عاشقانه  | درام

رده سنی: +15

امتیاز IMDB: از  659 رای 7.9 از 10

امتیاز MDL: از  7.623 رای 8.5 از 10

 

بازیگران:

 

بازیگران گانگستر دوست داشتنی من

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

 

خلاصه سریال:

سو جی هوان کسی که قبلا یک گانگستر بوده حالا مدیر عامل یک شرکت شده. او با استخدام و دادن فرصت دوباره به افراد سابقه دار سعی می کند باندهای جنایی را منحل کند. از طرفی گو اون ها یک کانال یوتیوب مخصوص کودکان دارد. او قصد دارد تا با الهام از پسری که در بچگی تنها همبازی او بود به دیگران عشق و شادی بدهد. یک روز به طور تصادفی او باعث آسیب به سو جی هوان می شود و ...

 

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

سریال کره ای جذاب گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

معرفی سریال:

در نگاه اول وقتی پوستر میبینید یا نمیخواید ببینید و یا میگید سریال مسخره ایه و باید خیلی لوس و آبکی باشه و پشیمون بشید,منم همینطور فکر کردم ولی وقتی امتیاز سریال دیدم تعجب کردم و وقتی خلاصه رو خوندم گفتم باید سریال جالبی باشه اگر خوب ساخته باشن , مثل همیشه اجازه دادم تموم بشه و بعد شروع کردم واقعا سریال قشنگی بود اصلا توقع نداشتم مخصوصا که سریال های کره ای کمتر میبینم و بیشتر سریال های چینی میبینم هم عاشقانه سریال قشنگ بود هم بشدت خنده دار و روندش اصلا حوصله ات سر نمیبره , و سوپرایز دیگه ای که سریال داره نقش اول مرد که  از هر نظر  خیلی باحاله صداش, تیپش همه چیزش خیلی خوب بود مخصوصا کاراکترش خیلی خوب بود یک گانگستر گوگولی خفن و من ازش سریال دیگه ای هم ندیده بودم خیلی خوشم اومد. نکات مثبت این سریال شخصیت پردازی خیلی خوب , فیلمنامه نسبتا قوی , موسیقی متن قشنگ ,شروع و پایان واقعا خوب ساختن , صحنه پردازی های زیبا , کمدی واقعا بجا و خنده دار,کارگردانی سریال خیلی خوبه , سریال انسجام داره و...

 البته که برای این سریال هم نظرات منفی هست اما واقعا بهشون بی توجهی کنید اگر یه سریال حال خوب کن عاشقانه با داستان قشنگ میخواین این سریال ببینید . من میخواستم این سریال رو پیشنهادی بزارم ولی چون عاشقانه کمدی پسند خیلی ها نیست اینکارو نکردم , البته خودم عاشقانه کمدی دوست دارم به شرطی که خوب باشه و این سریال هم از اون سریال های خوبه.

در کل به پوسترش بی توجهی کنید و سریال ببینید.اگر هم نظری داشتین کامنت کنید , همه ازش استفاده میکنیم.

 

برای دیدن سریال های عاشقانه اینجا بزنید.

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

سریال کره ای عاشقانه جدید گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

مرد جذاب کره ای

 

 

پشت صحنه گانگستر دوست داشتنی من(گانگستر نازنین من)

 

برای دیدن سریال های پیشنهادی اینجا بزنید.