عشقم از ستاره ها

با بازی کیم سو هیون

تصویر عشقم از ستاره ها

پیشنهادی

محصول 2013 کره جنوبی از شبکه SBS در 21 قسمت

ژانر:فانتزی |عاشقانه| درام |کمدی

رده سنی:15+

امتیازIMDB: از45.516 رای 8.7 از 10

بازیگران:

تصویر بازیگران

 

کارگردانoh  choong  hwan که آثار درخشانی همچون  هتل دل لونا _ وقتی تو خواب بودی _ پزشکان در کارنامه خود دارد.

نویسنده park ji eun آثار درخشانی همچون افسانه دریای آبی , سقوط بر روی تو, شوهر من یک خانواده گرفت,ملکه زنان خانه دار   را دارد .

 

خلاصه:

دو مین جون(کیم سو هیون) 400 سال پیش در دوره چوسان قدیم برای تحقیق به کره زمین میاد ولی اتفاقاتی پیش میاد که نمیتونه به سیاره خودش برگرده و زمانیکه فقط3ماه مونده به سیاره خودش برگرده عاشق یک بازیگر معروف(جون جی هیون) میشه که در همسایگیش قرارداره و..

تصویر عشقم از ستاره ها

معرفی وبررسی سریال:

ریتینگ بالای سریال  در کره جنوبی زمانی که سریال درحال پخش بود همچنین  در چین، تا اینکه در سال 1016 ریتینگ سریال توسط سریال نسل خورشید شکسته شد. تقریبا همه ی نظرات درمورد سریال مثبت و عده ای هم که زیاد راضی نیستن به این دلیله که تازگی سریال دیدن و باید دقت کنن که سریال برای سال 2013 هستش و برای این سال سریالی عالیه و هنوزم برای عده ای حتی خود من هم, هنوزم قشنگه .  بازی بازیگران عالیه ,موسیقی متن(ost), صحنه, فیلمنامه ,کارگردانی و خلاصه همه چیز سریال عالیه و از نظر جلوه های ویژه  خوب روی سریال کارشده , صحنه های عاشقانه و طنزش عالیه و زوج اصلی خوب با هم مچ شدن, سریالیه که اکثر سایت ها و وبلاگا به عنوان بهترین یا محبوب ترین و معروف ترین معرفی میکنن, ببینید پشیمون نمیشید.

تاثیرات سریال در کره و برخی کشور ها و جوایز برنده شده:

این سریال تاثیر زیادی روی کره داشت ,  سفارشات لباس و لوازم جانبی و لوازم آرایشی و... که جون جی هیون در سریال استفاده کرده بودافزایش بی سابقه ای در  کره داشت همچنین رستوران های مرغ فروشی زیادی زیادی باز شد چون نقش اول زن(جون جی هیون) مرغ سرخ شده و آبجو دوست داشت.

مهترین جایزه ای که برنده شد ,جایزه دسانگ(بالاترین جایزه) بود همچنین هم نامزد شدن و هم برنده شدن در سطح بین المللی چه در کره یا خارج از کره زیاد بود جشنواره هایی که  در بخش های مختلف جوایزو بردن  , زیاده و نمینویسم و  اگه دوست داشتین در ویکی پدیا  میتونین ببینید.

 

برای معرفی سریال های فانتزی اینجا بزنید.

برای معرفی سریال های پیشنهادی اینجا بزنید.

 

 

عشقم از ستاره ها

  

عشقم از ستاره ها

 

  

عشقم از ستاره ها

 

برای دیدن سریال های عاشقانه اینجا بزنید.