سریال کره ای وینچنزو

کیدرامر حرفه ای · 07:18 1400/04/08
سریال کره ای وینچنزو

                             

 نقد وینچنزو   معرفی سریال پر بیننده و محبوب وینچنزو  

خیلی پیشنهادی

محصول: 2021 کره جنوبی از شبکه tvn  و netflixدر 20 قسمت

ژانر: جنایی درام عاشقانه کمدی

رده سنی:15

امتیاز IMDB:از 10  8.6

بازیگران:

بازیگران سریال وینچنزو

این سریال به کارگردانی kim hee won که آثار درخشانی همچون دلقک تاج دار, گل پول, کیف طلایی در کارنامه خود دارد 

ونویسنده park jae bum که سریال های کشیش بی اعصاب , مدیر کیم, خون, دکتر خوب و امتحان الهی نوشته است.

خلاصه:

وینچزو یک کمدی عاشقانه در مورد دو وکیل است. جو هیونگ در ایتالیا به دنیا آمده است و وکیل می شود. او با عنوان وینچنزو کازانو به عنوان نماینده مجلس برای مافیا کار می کند. زمانی که جنگی بین گروه های مافیایی آغاز می شود، او مجبور به فرار به کره جنوبی می شود. جو هیونگ به طور اتفاقی با چه یونگ و وکیل هونگ ملاقات می کند و خیلی زود عاشق او می شود.

بررسی سریال وینچنزو

توضیحات و معرفی سریال:

سریال هیجانیه همراه با طنز , بازی  نقش اول مرد و  زن عالیه, نقش اول زن کاراکتر داره که   از لحاظ روحی و فکری قویه و  برخلاف بعضی از سریال کره ای ضعیف نیست واین باعث جذابیتش شده , این سریال صحنه های عاشقانه آروم متعادل و خاص خودشو داره ومثل سریال های دیگه سکانس های عاشقانه رویایی نداره,  تقریبا همه نظرات در مورد سریال مثبته وخیلی در ایران( نه فقط ایران) پر طرفدار شد  اکشنی که همراه با طنز خیلی خوب کارشده فیلمنامه و کارگردانی قوی داره , میتونین خانوادگی این سریال ببینید(مشکلی از هیچ لحاظ نداره) و لذت ببرید , همونطور که دیدین این سریال رو خیلی پیشنهادی گذاشتم و فقط به سلیقه خودم اینکارو نکردم و براساس بیننده های زیاد و طرفداران زیادی  و محبوبیتی که داشت , اینکارو کردم و حتما این سریال رو در اولویت قرار بدین و ببینینش در سه کلمه سریالی بسیار خفن😎 .

کمی اسپویل:

برای کسانی که طرفدار بی تی اس(گروه پسرونه پاپ کره ای) هستند باید بگم در قسمت های اول سریال یک دیالوگ گفته میشه و اسم بی تی اس آورده میشه.

چیزی که خیلی پر طرفدار شده اینه که کل سریال یک طرف و یک کبوتر به اسم اینزاگی یک طرف 🤣  , و  فندک وینچنزو  خیلی معروف  شد .

 بهترین سریال کره ای وینجنزو    نقد سریال وینجنزو   سریال کره ای وینچنزو

سریال کره ای 2021 _ سریال کره ای جدید _ سریال_ فیلم کره ای 2021 _ فیلم کره ای جدید- نقد وینچنزو - نقد سریال وینچنزو - نقد سریال وینچنزو کره ای - سریال کره ای هیجان انگیز - معرفی سریال کره ای هیجان انگیز - بررسی وینچنزو - بررسی سریال کره ای وینچنزو - سریال کره ای پر طرفدار