سریال کره ای ماشین تحریر شیکاگو

کیدرامر حرفه ای · 15:09 1400/07/25
سریال کره ای ماشین تحریر شیکاگو

کارگردان گل شیطان - زوج اورژانسی

نویسنده  بکش و خلاصم کن - ماه در آغوش خورشید - گل برفی

پوستر2  پوستر3

محصول 2017 کره جنوبی از شبکه tvN در 16 قسمت 70 دقیقه ای

ژانر:  عاشقانه  فانتزی  کمدی  درام

رده سنی:14

امتیاز IMDB: از 1.559 رای 8.3 از 10

بازیگران:

تصویربازیگران

کارگردان kim cheol kyu که آثار گل شیطان - زوج اورژانسی - مادر- اعتراف - عروس زیبای من - در راه فرودگاه - هوانگ جین یی - داستای زیبای او و... در کارنامه خود دارد.

نویسنده jin soo wan که آثار بکش و خلاصم کن - ماه در آغوش خورشید - گل برفی - مدرسه 4 - رسوایی در سئول و... در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

سریال راجع به نویسنده ی فوق العاده موفقی به اسم هان سه جو(یو آه این )مرد بسیار تنها ومعتاد به کار وبه همه بدبینه ..

 از طرف دیگه سول(ایم سو جئونگ)  فن دو آتیشه ی سه جو و  با هم اشنا میشن ..هرچند که سه جو با همون بدبینی خاص خودش اصلا به سول محل نمیده وبارها وبارها از خودش میرونتش و تا اینکه مردی شبح مانند به اسم یو جین اوه وارد زندگی سه جو  میشه  ودیگه نمیتونه بنویسه ..درکنار اینها ما فلاش بک هایی  ازگذشته داریم ..داستان عشقی بین یه نویسنده وزنی انقلابی ودوست مشترکشون و...

 

این هم خلاصه اکثر سایت ها ولی روند داستان زیاد  مشخص نیست:

داستان سریال درباره یک نویسنده معروفه که در سال ۱۹۳۰ تحت حکومت ژاپن زندگی می‌کنه،یه رمان می‌نویسه که به شدت پرفروش میشه و رکورد اقتصادی رو میزنه. اون از جمله نویسندگان مرموز، عجیب و مشهوره که مخالفان زیادی داره

تصویر1 پوستر1

بررسی سریال:

توی سریال تناسخ داریم.  نقطه نظرات مشترک کامنت ها:احساسات در سریال به خوبی به تصویر کشیده شده درسته که سریال های کره ای احساسات به خوبی به تصویر میکشن ولی این سریال در این زمینه خیلی خوب عمل کرده.استایلاشون در گذشته خیلی خوب بود, پایان خوبی داشت و اگه کسی متوجه پایان سریال نشده  دقت نکرده , ost های خیلی خوب,عشق و تعهد و وطن پرستی و دوستی به خوبی به تصویر کشیده شده , سریالی جذاب ,شاهکار , بدون کلیشه و قشنگ .خب, تمام چیزهایی که گفتم در اکثر کامنت ها با لایک بالا بود . برای من سریالی متوسط بود , کسانی که سریال رو دیدن  و دوست داشتن شاید به نظر من اعتراض کنن ولی به نظر من میتونست بهتر باشه ,درکل سریالی هست که یکبار دیدنش پیشنهاد میشه چون این سریال هم جذابیت های خودشو داره .

تصویر2  تصویر3  تصویر4  تصویر5  تصویر8 تصویر10 تصویر6  تصویر7   تصویر9 تصویر10 تصویر11  تصویر12