سریال کره ای شاهزاده بزرگ

کیدرامر حرفه ای · 07:33 1400/07/28
سریال کره ای شاهزاده بزرگ

پوستر2  پوستر3

محصول 2018 کره جنوبی از شبکه CSTV در 20 قسمت 1ساعته

ژانر: تاریخی عاشقانه درام

رده سنی:15

امتیاز IMDB: از 145 رای 7.5 از 10

بازیگران:

تصویربازیگران

کارگردان kim jung min که آثار مامور مخفی سلطنتی - ملکه:عشق و جنگ - مرد مسلح در چوسان- فقط عشق من-غریبه شیرین و من - مرد پرنسس- هزاران باز دوست دارم- داستان های شبح کره ای - نمی تواند از تو متنفر باشد و... در کارنامه خود دارد.

نویسنده jo hyoun kyoung که آثار وقتی زیباترین بودم - بیشتر از خدمتکار و... در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

 لی کانگ(جو سانگ ووک) یه شاهزاده قدرت طلبه و عاشق سونگ جه هیون (جین سه یون) دختر یه عالی مقام که دختری  قوی وبا محبت پس مصمم میشه که قلب این دختر رو بدست بیاره و در این  حین برادر کوچکتر شاهزاده لی وی(یون سی یون) نیز عاشق این دختر میشه و وارد مثلث عشقی میشن و...

تصویر1 تصویر2

بررسی سریال:

اگه دنبال سریالی عاشقانه و پر از نرسیدن و سوختن در عشق میخواین این سریال رو ببینین,OSTهای قشنگی داره ,کشش سریال خوبه ,عشق پاک و قشنگی رو نشون میده, از اون سریال هاییه که پر از احساس بشی و گریه کنی.  نظرات منفی هم در مورد سریال هست مثلا دختره  قویه ولی خیلی در عمل ضعیفه, سریال عاشقانه ضعیفی داره , بازیگری نقش اول زن خوب نیست و داستان ضعیفی هم داره و...این چیزهایی بود که در سریال وجود داشت و اکثرا باهاش موافق بودن . باز هم میگم سریال دیدن سلیقه ایه ,من از اینجور سریال ها زیاد خوشم نمیاد که بخوای بشینی پاش گریه کنی و فیلمنامه هم اونقدر به نظرم قوی نبود که  حداقل گریه کردنت ارزش داشته باش  ولی خب سلیقه ایه  پس سعی کردم بی طرفانه نظرات+و- که بود رو بگم و سریال رو معرفیش کنم تا تصمیم بگیرین ببینین یا نه . حالا اگه سریال های درام تاریخی دوست دارین این سریال رو حتما ببینین و به احتمال زیاد دوسش خواهید داشت.

تصویر3  تصویر4  تصویر5  تصویر6   تصویر6  تصویر7 تصویر9 تصویر8