سریال کره ای پرنسس من

کیدرامر حرفه ای · 14:19 1400/08/01
سریال کره ای پرنسس من

پوستر2  پوستر3

محصول 2011 کره جنوبی از شبکه MBC در 16 قسمت 65 دقیقه ای

ژانر: عاشقانه  کمدی  درام

رده سنی:15

امتیاز IMDB:از 815 رای 7.0 از 10

بازیگران:

تصویر بازیگران

کارگردانان kwon seok jang که آثار بوسام:سرنوشت رو بدزد - زمان طلایی - پاستا - فقط عشق- خانم کره و... kang dae sun که آثار خانواده شیرین من - رنگین کمان طلایی -  بیا با هم ازدواج کنیم -خانه حراج و ... در کارنامه خود دارند.

نویسنده jang young sil

 

خلاصه:

 لی سول ؛ یک دخترساده دانشجو که  به عنوان شاهزاده بازمانده  معرفی میکنن، اما به دلیل بی تجربه بودنش، مربی براش تعیین میکنن تا رفتارهای شاهزاده وار رو یاد بگیره  با محیط هنوز نتونسته خو بگیره و  دست به کارهای عجیبی می زند و کم کم بین اون و مربیش که آدمی پولدار و قدرتمند احساساتی شکل میگیره و...

پوستر4 پوستر5

بررسی سریال:

کسانی که سریال رو دیدن 2 دسته هستن سریال دوست داشتن و یاد خاطراتشون افتادن چون سریال قدیمیه و تا حدودی نوستالژیک حساب میشه و  پایان خوبی و روند سریال رو دوست داشتن  یا عاشق نقش اصلی مرد سریال شدن و...و اما دسته دیگه به نظرشون سریال جالب نیست ,لوسه ,بچگانه و البته قدیمی و جذابیت سریال های الان رو براشون نداره( که البته حق هم دارن, ولی این مقایسه درستی نیست) این خلاصه از دلایل عشق و نفرت به سریال بود. در کل بازیگرهای خوبی داره, کارگردانیش خوبه ,بعضی از OST هاش قشنگه . برای من سریال متوسط رو به پایین بود با اینکه این سریال رو چند سال پیش دیدم برام جذابیت خاصی نداشت. ولی برای کسانی به عشق سخت رسیدن و بالا و پایینی دوست دارن ,این سریال رو پیشنهاد میکنم که ببینن ,در کل برای یکبار دیدن بد نیست.(بازهم میگم سریال و فیلم دیدن سلیقه ایه)

تصویر1  تصویر2  تصویر3  تصویر4 تصویر6   تصویر5   پوستر6 تصویر7 تصویر8 پوستر4