سریال کره ای عشق من هولو

کیدرامر حرفه ای · 18:17 1400/08/02
سریال کره ای عشق من هولو

کارگردان سلول های یومی - تکه ای از ذهن تو - همسر آشنا

پوستر1 پوستر2 پوستر3

محصول2020 کره جنوبی از شبکه netflix در 12 قسمت 55 دقیقه ای

ژانر:علمی تخیلی  درام  عاشقانه  فانتزی

رده سنی: 14

امتیاز IMDB : از1.967 رای 7.6 از 10

بازیگران:

تصویربازیگران 1 تصویر بازیگران2

کارگردان lee sang yeob که آثار سلول های یومی - تکه ای از ذهن تو - همسر آشنا- دختر پادشاه سو باک هیانگ - نورها و سایه ها- شام چی داریم؟ و... در کارنامه خود دارد.

نویسنده ryoo yong jae که آثار عجیب - خانه کاغذی - بازی دروغگو - من هولو تو هستم - زمان بین سگ و گرگ - خاطرات روانپزشک و... در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

هان سو یون (Ko Sung-Hee) زن جوان و تنهاییست که در یک شرکت عینک سازی کار میکنه و همواره سعی میکنه تا در شغلش بی نقص باشه اما به علت اختلالات بینایی اش( عدم توانایی در تشخیص چهره) از نزدیکی و دوستی با مردم پرهیز میکنه ، زندگی او زمانی دچار تغییر میشود که  به طور اتفاقی با هولو که یک هوش مصنوعی است آشنا میشه و...

تصویر1  تصویر2

بررسی سریال:

اکثریت نظرات در مورد سریال : ost های قشنگی داره, بازیگر مرد نقش اصلی خیلی خوب بازی میکنه , موضوع جدید و متفاوتی داریم, عشق متفاوت و جالب و... با در نظر گرفتن موضوع متفاوت و جدیدش سریال خوبیه وبرای من سریال متوسط و قشنگیه ,ارزش یکبار دیدن حتما داره, منم با اکثریت نظرات درمورد سریال موافقم ,اگه عاشق تکنولوژی هستین این سریال رو ببینین چون درمورد هوش مصنوعیه و جالبه.فقط نکته ای که  درنظر داشته باشین اینه که سریال ژانر فانتزی داره و اگه این ژانر رو دوست دارین سریال رو ببینین

تصویر3  تصویر4  تصویر5  تصویر6  تصویر7  تصویر9 تصویر10  تصویر8  تصویر11  تصویر12  تصویر13