سریال کره ای 30 اما 17

کیدرامر حرفه ای · 07:55 1400/08/03
سریال کره ای 30 اما 17

با بازی شین هه سان

کارگردان  دکتر جان - صداتو میشوم - پینوکیو

نویسنده  او زیبا بود - پادشاه دبیرستان

پوستر2  پوستر3

محصول 2018 کره جنوبی از شبکه SBS در 32 قسمت 35 دقیقه ای

ژانر: کمدی  عاشقانه

رده سنی: 14

امتیاز IMDB: از 1.568 رای 7.8 از 10

بازیگران:

تصویربازیگران

کارگردان jo soo won که آثار دکتر جان - صداتو میشوم - پینوکیو - زمانی که عاشق نبودیم و... در کارنامه خود دارد.

نویسنده jo sung hee که آثار او زیبا بود - پادشاه دبیرستان - لبخند پنیر کیمچی- ضربه بلند 2 - ضربه بلند3 و... در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

گونگ وو جین (یانگ سه جونگ) یه مرد مجرد 30 ساله ست و به عنوان یه طراح کار میکنه. با توجه به آسیب روحی که 13 سال پیش تجربه کرده اون نمیخواد که با دیگران رابطه ای داشته باشه. وقتی که وو سوری (شین هی سان) 17 ساله بوده به کما میره و 13 سال بعد از کما به هوش میاد. سن روحیِ اون هنوز هم 17 ساله هست اما حالا 30 سالش شده. گونگ وو جین و وو سوری  کم کم عاشق هم میشن و...

پوستر4 تصویر1

برررسی سریال:

نظرات در مورد سریال کاملا 2 قطب مخالف هم هستن, کاملا دوست داشتن یا خیلی سریال آبکیه . چیزهایی که واقعا در سریال بود روند کل سریال آرومه و عاشقانش هم ملایم شکل میگیره, بازیگر قوی مثل شین هه سان داره که اگه آقای ملکه و ماموریت یک فرشته دیده باشین میدونین که بازی عالی داره , نویسنده و کارگردان خوبی هم داره از آثار که دارن مشخصه,شخصیت پردازی خوبی هم داره , اوایل سریال کمدی بیشتری داره و به مرور کمتر میشه,زمانی که سریال رو میخواستم نگاه کنم ازش خیلی بد میگفتن ولی وقتی دیدم به نظرم اومد اونقدر ها هم که میگن بد نیست,  درکل سریال متوسطی برای من بود , سریال دیدن سلیقه ایه و من روند کندش و بازی مرد نقش اصلی زیاد دوست نداشتم ولی ارزش یکبار دیدن داره , اگه خلاصشو و با توضیحات مختصری که دادم دوست داشتین در نگاه کردنش شک نکنین و به نظرات منفی زیاد سریال چندان توجه نکنین.

تصویر2  تصویر3  تصویر4  تصویر5  تصویر6  تصویر7  تصویر8  تصویر9  تصویر10