سریال کره ای میراث درخشان

کیدرامر حرفه ای · 15:26 1400/08/11
سریال کره ای میراث درخشان

با بازی هان هیو جو، لی سونگ گی

 کارگردان افسانه دریای آبی  -شکارچی شهر - خورشید ارباب - دکتر غریبه - سیزیف(اسطوره)

پوستر2  پوستر3

محصول 2009 کره جنوبی از شبکه SBS در 28 قسمت 1 ساعته

ژانر: درام  خانوادگی  عاشقانه

رده سنی:14

امتیاز IMDB: از 786 رای 7.6 از 10

بازیگران:

تصویر بازیگران

 

 کارگردانی جین هیوک (Jin Hyuk) که آثاردرخشانی همچون افسانه دریای آبی - شاهزاده خانم دادستان -شکارچی شهر - خورشید ارباب - دکتر غریبه - سیزیف(اسطوره) و.... در کارنامه خود دارد.

نویسنده so hyeon kyeong که آثار زندگی طلایی من - دو هفته - دختر من سئو یونگ - پرنسس دادستان - 49 روز - پس عاشق و... در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

دختری زیبا و جسوره که در خانواده ثروتمندش همراه با پدر و برادرش و نامادری و زندگی می کنه همه چیز خوب پیش میره تا اینکه پدر ورشکسته می شه و یک سانحه پیش می یاد و پدرش فوت می کنه درحالیکه پدر زنده است و مراسم تدفین خود را هم می بیند اما نامادری مکار همه ارث را بالا می کشه و دختر و برادرش را از خانه بیرون می کنه و دختره کارهای مختلف انجام میده تا خرج خودش و برادرش دربیاره در این بین پسری عاشق دختره است و…

پوستر4  پوستر5 

بررسی سریال:

سریال, ریتینگ بالایی در کره داشته واکثر نظرات داخل ایران هم براش مثبته و برای عده ای هم سریالی نوستالژیک و بسیار دوست داشتنیه, سریال هایی دیگه ای از  فیلمنامه این سریال ساخته شد مثلا سریال ترکی دستم را رها نکن  , سریال بازیگرهای قوی داره ,سریال های دیگه کارگردانش هم اگه دیده باشین میدونین که عالیه , مثلث عشقی داریم ,یه پسر پولدار مغرور سربه هوا و یه دختر فقیر خیلی مهربون ,کشمکش زیاد, تا رسیدن این دوتا به هم.

نظر شخصی من در مورد سریال ,این سریال رو چند سال پیش به خاطر کارگردان و بازیگرهایی که داشت شروع کردم و چون تعاریف زیادی ازش شنیده بودم توقع زیادی هم داشتم ولی چیزی که دیدم با تعریف ها خیلی متفاوت بود اول اینکه سریال قدیمیه, من با لباس و گریم و صحنه و... مشکلی نداشتم , سریال برای سال خودش و چند سال بعدش خوبه ولی چون سریال های زیادی بعدش اومد, به نظرم پراز کلیشه است و کند پیش میره کند پیش رفتن چیزی از دلنشین بودن سریال کم نمیکنه ولی کنده و  روال داستان تکراری بود و در کل از دانلود کردن سریال پشیمون نیستم چون بازی بازیگرا رو خیلی دوست داشتم وبه عنوان یک سریال نوستالژی دلنشین نگاه کنین مخصوصا کسانی که درام عاشقانه دوست دارن این سریال رو پیشنهاد میکنم.

تصویر1  تصویر2  تصویر3  تصویر4  تصویر5  تصویر6  تصویر7  تصویر8  تصویر9  تصویر11