سریال کره ای جاسوس هایی که دوستم داشتن(جاسوسی که دوستم داشت)

 

با بازی یو این نا  و اریک عضو گروه shinhwa

پوستر2   پوستر4  پوستر3  

محصول 2020 کره جنوبی از شبکه MBC در 32 قسمت 35 دقیقه ای

ژانر:  کمدی  عاشقانه  اکشن   هیجان انگیز  درام 

رده سنی: 15

امتیاز IMDB: از 135 رای 6.1 از 10

بازیگران:

تصویربازیگران

 

کارگردان lee jae jin که آثار دختر من گئوم سا وول - رنگین کمان طلایی - اینجا می آید اوه جا ریونگ - the banker و... در کارنامه خود دارد.

نویسنده lee ji min

 

خلاصه:

کانگ آ روم(یو این نا) طراح لباس عروس که از نظر اقتصادی میتونه خرج خود را به طور کامل دربیاورد ، اما او تاکنون دوبار ازدواج کرده است ، رازی پشت زندگی همسران اوست که کانگ آ روم خود نیز از آن ها خبر ندارد . همسر سابق او جون جی هون(اریک) مامور مخفی اینترپل بود که خود را تنها یک نویسنده معرفی کرده یود و واقعا همسرش رو دوست داشت  ، از طرفی همسر فعلی او هم ، دریک هیون که به عنوان یک مقام دیپلماتیک کار میکند ، در اصل جاسوس شرکت صنعتیست ، با اینکه دریک صادقانه همسرش را دوست دارد اما شخصیت اصلی خود را از او پنهان میکند تا اینکه یک روز…

  تصویر8  تصویر7

بررسی سریال :

برای این سریال نظرات زیاد و متفاوتی داشتیم که من اکثرشو به طور خلاصه میگم چه بازیگرهای خوبی داره وبا بازی عالی, برای چی سریال خیانت داره(خودم: اینطور نیست ,خیلی غرض ورزی شده اتفاقا یکسری نکات آموزنده برای زندگی متاهلی داره) , داستان سریال متوسطه, برومنس سریال خیلی عالیه , یو این نا کاش با لی دونگ ووک بود و زوج عالی هستن , چطوری دختره هم میره توی کار جاسوسی( عده ای دوست نداشتن که چرا دختره هم کمی وارد کارهای جاسوسی شده) و...

به نظر من درسته که بازیگرهای عالی داره , شروع داستان خوبه ولی بعدش کمی افت داره و البته شاید من توقع زیادی داشتم چون بازیگرهای سریال خیلی خوبن , توقع من هم بالا رفته بود , نکات جالبی داشت برای زندگی متاهلی , برومنس سریال رو واقعا دوست داشتم , گاهی هم کمدی خوبی داشت ویکم ازخود گذشتگی زیاد همسر اولش(اریک) روی مغزم بود, در کل سریالیه که  به خاطر بازیگراش و برومنس و کمدی بودنش پیشنهاد میکنم ببینیند ولی  توقع زیادی نداشته باشین ,سریال قشنگ و خوبیه و میتونین از دیدنش لذت ببرین.

  تصویر2  تصویر3  تصویر1  تصویر5    تصویر4   تصویر6      تصویر9  تصویر10  تصویر10  تصویر11