سریال کره ای دهکده ساحلی چاچاچا

کیدرامر حرفه ای · 18:48 1400/08/29
سریال کره ای دهکده ساحلی چاچاچا

نقد سریال کره ای دهکده ساحلی چاچاچا  نقد دهکده ساحلی چاچاچا

محصول 2021 کره جنوبی از شبکه tvN , netflix در 16 قسمت 70 دقیقه ای

ژانر: کمدی  عاشقانه   درام 

رده سنی: +15

امتیاز IMDB: از 5.069 رای 8.7 از 10

بازیگران:

بازیگران سریال دهکده ساحلی چاچاچا

 

کارگردان yoo je won که آثار فردا با تو - پادشاه:سلطنت ابدی- لبخند پر کشیده از نگاهت - سلام خداحافظ مامان - اوه روح من - پادشاه دبیرستان - آبیس - صد میلیون ستاره از آسمان و... در کارنامه خود دارد.

نویسنده shin ha eun که اثر دلقک تاجدار در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

یون هه جین (Shin Min Ah) یک دندان پزشک، زنی زیبا و باهوش است. او پس از گذراندن موانع مختلف و بهم خوردن برنامه و اهداف زندگیش، به روستای ساحلی گونگجین می رود و در آنجا با آقای هونگ آشنا می شود. هونگ دو شیک (Kim Seon Ho) که در روستا به رئیس هونگ معروف است در ظاهر بدون شغل و بیکار است اما استاد انجام دادن کارهای مختلف و عجیب است و هر کسی در روستا به کمک نیاز داشته باشد او همواره برای رفع مشکل حضور دارد…

نقد سریال کره ای دهکده ساحلی چاچاچا  سریال عاشقانه کره ای

بررسی سریال :

سریال طرفدار زیادی داره ولی موضوع خاصی ( آدم بد و خوب , هیجان , معما و...)نداره در عین حال پر از حس های متفاوت, قشنگ و دلنشینه و سریالیه که واقعا حالتو خوب میکنه والبته با بازیگرهای خوب. بیشتر نظرات برای سریال مثبته و از حس آرامش و زندگی معمولی و قشنگی که نشون میده تعریف کردن البته با کراش های خوب😉😁  کارگردان این سریال اگه آثار دیگه اش رو دیده باشین  دیگه لازم نیست بیشتر ازش تعریفی بشه چون کاراش خوبه .من صبر کردم و وقتی تموم شد نگاش کردم (اکثر اوقات همین کارو میکنم) به نظر من سریال خوبیه وکمدی خوبی هم داره ولی بازهم میگم به نظر من(سلیقه من) به پای سریال های تاپ کره ای نمیرسه و  خیلی ازش تعریف کردن و در کل برای من سریال متوسطی بود.

اگه سریال کمدی عاشقانه دوست دارین البته بدون اتفاقات خاص و با حس خوب و قشنگ این سریال رو ببینین و از دستش ندین.

   سریال کره ای کمدی عاشقانه  سریال کره ای دهکده ساحلی  نقد سریال کره ای دهکده ساحلی چاچاچا  سریال کره ای عاشقانه  سریال کره ای 2021  سریال کره ای جدید  نقد سریال کره ای چاچاچا  سریال عاشقانه کره ای خنده دار 

نقد سریال کره ای دهکده ساحلی چاچاچا -نقد فیلم دهکده ساحلی چاچاچا- فیلم دهکده ساحلی چاچاچا- سریال کره ای جدید - سریال کره ای 2021- فیلم کره ای جدید - فیلم کره ای 2021 - سریال کره ای عاشقانه - سریال کره ای خنده دار- سریال عاشقانه کره ای - سریال کره ای کمدی عاشقانه - معرفی سریال عاشقانه - نقد سریال دهکده ساحلی چاچاچا- شین مین آه در سریال دهکده ساحلی چاچاچا- کیم سونهو در سریال دهکده ساحلی چاچاچا- کیم سون هو در سریال دهکده ساحلی چاچاچا