سریال کره ای آیدی من خوشگل گانگنام

کیدرامر حرفه ای · 21:09 1400/09/02
سریال کره ای آیدی من خوشگل گانگنام

با بازی چا اون وو( بازیگر نقش اصلی مرد زیبایی حقیقی)

نقد سریال کره ای آیدی من خوشگل گانگنام  نقد آیدی من خوشگل گانگنام

محصول 2018 کره جنوبی از شبکه JTBC در 16 قسمت 1 ساعته

ژانر: کمدی  عاشقانه

رده سنی: +14

امتیازIMDB: از 3.125 رای 7.4 از 10

بازیگران:

بازیگران سریال آیدی من خوشگل گانگنام

 

کارگردان choi sung bum که آثار مادر من - خانواده- بیشتر از دوستان و... در کارنامه خود دارد.

نویسندگان  choi soo young که آثارعشق خالص - بانوی مجرد حیله گر - نبرد عشق و... در کارنامه خود دارد  و gi maeng gi(نویسنده کمیک)

 

خلاصه:

کانگ می ره بخاطر چهرش شخصیتی خجالتی داره و به همین خاطر در مدرسه مورد آزار اذیت واقع میشده. حالا او بعد از تحمل یک جراحی پلاستیک زیبا شده ولی هنوز خجالتی باقی مونده و اعتماد به نفس نداره. در سال اول دانشگاه با دو کیونگ سونگ(چا اوون وو) آشنا میشه کسی که مردم رو از روی ظاهر قضاوت نمیکنه و ...

آیدی من خوشگل گانگنامه  چا اون وو در سریال آیدی من خوشگل گانگنام

بررسی سریال:

بیشترین موردی که برای سریال گفته شده پیام اخلاقی و مفهوم قشنگیه که درسریال هست و اونم داشتن اعتماد به نفسه (هر طور و هر شکلی هستی عالی هستی و اینقدر خودتو دست کم نگیر) و اینقدر ظاهر بین نباشیم که واقعا خوب به تصویر کشیده شده , مورد بعدی خوشگل گانگام که اسم سریال هم هست در کره  به کسایی میگن که با عمل جراحی خوشگل شدن , در مورد چا اون وو(نقش اصلی مرد) که هم در این  سریال و هم زیبایی حقیقی سریال هاییه که عاشق دختر هایی میشه که اعتماد به نفس ندارن و با چهره خودشون مشکل دارن ولی درون زیبایی دارن.

بیشتر نظرات برای سریال مثبت وکمی از بازی دختر نقش اصلی خوششون نیومده(به نظر من به پای بازی چا اون وو نمیرسید ولی در کل بد هم نبود)

به نظر من همه چیز سریال خوبه و در کل سریال متوسطیه که دیدنش حس خوبی داره و مفاهیم سریال دوست داشتنیه و اگه سریال زیبایی حقیقی رو دیدین این سریال رو هم ببینین درسته که  به هیچ عنوان به پای سریال زیبایی حقیقی نمیرسه ولی بد هم نیست و اگه این ژانر و دوست دارین این سریال رو هم ببینین فقط در شروع توقع زیاد نداشته باشین و از سریال لذت ببرید.

 نقد سریال آیدی من خوشگل گانگنام  سریال عاشقانه کره ای  سریال کره ای عاشقانه  سریال کره ای آیدی من خوشگل گانگنامه  معرفی سریال کره ای عاشقانه  معرفی سریال عاشقانه کره ایچا اون وو  در سریال کره ای سریال کره ای عاشقانه  سریال از چا اون وو  نقد سریال کره ای

نقد سریال کره ای آیدی من خوشگل گانگنام- چا اون وو در سریال آیدی من خوشگل گانگنام- سریال کره ای عاشقانه - سریال عاشقانه کره ای - سریال کره ای مدرسه ای - سریال کره ای مدرسه ای عاشقانه - نقد آیدی من خوشگل گانگنام- معرفی سریال از چا اون وو - معرفی سریال آیدی من خوشگل گانگنام