سریال کره ای پادشاه هتل

کیدرامر حرفه ای · 14:44 1400/09/10
سریال کره ای پادشاه هتل

با بازی لی دونگ ووک و لی دا هه (توی سریال دختر من همبازی بودن)

نقد سریال کره ای پادشاه هتل   وبلاگ سریال کره ای   نقد سریال کره ای پادشاه هتل

محصول 2014 کره جنوبی از شبکهMBC در 32 قسمت 1 ساعته

ژانر: درام  عاشقانه  انتقامی

رده سنی:+15

امتیاز  IMDB : از 383 رای 7.2 از 10

بازیگران:

بازیگران سریال پادشاه هتل

 

کارگردانان kim dae jin که آثار پادشاه خوک ها - کیسه طلایی - زندگی خوب و...( که البته این کارگردان بعدا عوض میشه) و ashbun که آثار مامان عصبانی - های کلاس(کلاس بالا) و... در کارنامه خود دارند.

نویسنده jo eun jung که آثار خانه شاد - ماهی طلایی و... در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

چا جه وان (لی دونگ ووک) از پدرش به این دلیل که او و مادرش را ترک کرده متنفره و بچگی سختی داشته و حالا مدیر هتلی است(خیلی خونسرده و کار درست که بهش لقب هیولای هتل دادن) که فکر میکنه رئیسش پدرشه و به نظر میاد آه مو نِه (لی دا هه) که دختری مهربون و شیطونه  تنها وارث این  هتل باشکوه باشه تا اینکه چا جه وان به رئیس هتل میگه من پسرت هستم و رئیس هتل هم به طرز مشکوکی میمیره و حالا آه مونه رئیس هتل میشه و چا جه وان با فکر اینکه مونه خواهرشه بهش کمک میکنه و بهش علاقمند میشه و...

سریال از لی دونگ ووک  سریال کره ای از لی دونگ ووک

بررسی سریال:

سریالی بی نظیر در ژانر درام عاشقانه که برای الان ممکنه کمی  قدیمی حساب بشه.

این سریال به قدری مشهور شد که در کشورهایی مانند چین , ژاپن, تایلند, ویتنام سنگاپور , اندونزی , تایوان و... پخش شد و ریتینگ بالایی هم در کره داشت و جوایزی هم برنده شد.

نظرات + و - برای سریال :خیلی ها از جمله خود من پشیمونیم که چرا  این سریال رو دیر دیدیم و در سال پخشش ندیدم(با اینکه درام ژانر مورد علاقه من نیست) , سریال در این ژانر شاهکاره, معمایی بودن سریال خیلی خوبه ,سریال بیشتر درام و معماییه و بعد عاشقانه , بازی لی دونگ ووک در این سریل مثل همیشه عالیه , شخصیت پردازی خوبی داره , روند خوبی داره , عاشقانه قشنگی داره , گریم و لباس های خوبی داره , گاهی سریال رو باید جلو بزنی (برای منم یکم اینطور شد چون سرعت زیاد سریال های الان رو نداره , کشش داره و خیلی سریع نیست نسبت به سریال های الان) , کاپل دوست داشتنی داره , و...

اینقدر بازی بازیگزهای این سریال خوب بود که دلم میخواست شخصیت های منفی سریال رو خفه کنم😅 و احساساتی که لی دونگ ووک به نمایش میزاره و دیالوگی که میگه( اسپویل: هنوز فکر میکنه مونه خواهرشه و بهش میگه) اگه من دوستت نداشته باشم خودم میمیرم😍 خیلی باحال میگه

خلاصه اینکه, درسته که سریال  طولانی هستش نسبت به بیشتر سریال های کره ای( 32 قسمت 1 ساعته) ولی بهش اهمیتی ندیدن و اگه ژانرشو و با 2014 بودن سریال مشکلی ندارین حتما ببینین و لذت ببرین.

پادشاه هتل از لی دونگ ووک  نقد سریال کره ای   نقد سریال پادشاه هتل  سریال کره ای درام عاشقانه   سریال کره ای عاشقانه  سریال عاشقانه کره ای  معرفی سریال کره ای   سریال کره ای درام  نقد و بررسی سریال پادشاه هتل

نقد سریال کره ای - سریال از لی دونگ ووک - پادشاه هتل از لی دونگ ووک - لی دونگ ووک در پادشاه هتل - سریال کره ای نوستالژی - سریال کره ای عاشقانه - سریال عاشقانه کره ای - سریال کره ای درام - سریال درام کره ای - نقدو بررسی سریال پادشاه هتل - معرفی سریال از لی دونگ ووک