سریال کره ای اوه ونوس من

کیدرامر حرفه ای · 17:11 1400/09/17
سریال کره ای اوه ونوس من

نقد اوه ونوس من  سریال اوه ونوس من

محصول 2016-2015 کره جنوبی از شبکه   KBS  در 16 قسمت 1ساعته

ژانر: کمدی  درام  عاشقانه

رده سنی: +15

امتیاز IMDB: از 4.222 رای 7.8  از 10

بازیگران:

بازیگران سریال اوه ونوس من

 

کارگردانان kim hyung suk که آثار عاشق خواستگاری - زندگی طلایی من - اگه میتونی منو فریب بده و...  lee na  jeog که آثار مبارزه برای راهم (مبارزه برای راه من) - آلارم عشق - مال من و... درکارنامه خود دارند.

نویسنده kim eun ji که آثار دوباره میبینمت  و... در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

 شخصی به نام کیم یونگ هو( سو جی سوب) در دوران کودکی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کرده . او توانسته با مبارزه ای سخت و اراده ای پولادین از این اتفاقات و دردهایی که داشته عبور کند  توانست در سنین جوانی به آمریکا  برود  و وقتی مربی شخصی معروفی شده و به کره بر می گردد.  وکیل ۳۲ ساله ای به نام کانگ جو یونگ(شین مین آ) به ماجرا وارد می شود، او در گذشته ی نه چندان دور به عنوان زیباترین فرد مدرسه ی خود شناخته می شد اما در طی این سالها با اضافه وزنی که داشته فرم ایده آل خود را از دست داده و با مشکلاتی روبرو شده است. در همین حین او با کیم یونگ هو ملاقات می کند.پس از آن ملاقات کیم یونگ هو قبول می کند که مربی شخصی کانگ جو یونگ شود و او را تمرین دهد تا اضافه وزن خود را از بین ببرد و...

نقد سریال اوه ونوس من   سریال کره ای اوه ونوس من

 

بررسی سریال:

این سریال زیاد دیده نشده ولی بعد از سریال دهکده ساحلی چاچاچا بهتر دیده شد و عاشقانه قشنگی رو داره و برای کسانی که میخوان لاغر کنن بیشتر باید جالب باشه چون موضوع اصلی رژیم و ورزش و .... هستش با کمدی قشنگ و عاشقانه دلنشین و با تعدادی که سریال دیده شده اکثر نظرات براش مثبته و اگه اهل سریال های کره ای با این ژانر هستین حتما این سریال رو هم ببینین و اکثر نظرات برای بازی عالی بازیگرا , داستان پردازیه قشنگ , بانمک بودن سریال تعریف کردن و موردی هم گفته شد که چند قسمت آخر یکم کنده و نیاز بود که کمی جلو بزنی ولی درکل سریال خوبیه و ارزش دیدن داره.

معرفی سریال کره ای اوه ونوس من  سریال کره ای عاشقانه  نقد و بررسی سریال اوه ونوس من  نقد و بررسی سریال کره ای  نقد سریال کره ای عاشقانه  سریال عاشقانه کره ای  معرفی سریال کره ای عاشقانه کمدی  سریال عاشقانه کمدی کره ای  سریال کره ای عاشقانه اوه ونوس من

نقد و بررسی سریال کره ای اوه ونوس من - سریال کره ای عاشقانه - سریال کره ای کیوت - سریال عاشقانه کره ای - معرفی سریال کره ای عاشقانه - نقد سریال اوه ونوس من- نقد اوه ونوس من- نقدو بررسی اوه ونوس من