سریال کره ای سلام منم(سلام من)

کیدرامر حرفه ای · 20:54 1400/09/28
سریال کره ای سلام منم(سلام من)

نقد سلام منم  نقد سلام من   سریال کره ای سلام من

محصول 2021 کره جنوبی از شبکه KBS2 و Netflix در 16 قسمت 1ساعته

ژانر: کمدی  فانتزی  عاشقانه

رده سنی:+15

امتیاز IMDB : از 458 رای 7.2 از 10

بازیگران:

بازیگران سلام من

 

کارگردان  lee hyun seok

نویسندگان kim hyu jung ( نویسنده رمان) ,  yoo song yi

 

خلاصه:

بان ها نی (Choi Kang-Hee) زن 37 ساله مجردیست که موقعیتی موقت در محل کارش دارد و این باعث شده استرس اخراج شدن داشته باشد. او شخصیتی ضعیف و کم رو دارد و بخاطر وضعیتش نمیخواهد که مجرد بماند ، تا اینکه یک روز اتفاق عجیبی میوفتد، بان ها نی 37 ساله با بان ها نی 17 ساله که از گذشته آمده ملاقات میکند ، بان ها نی جوان کاملا با خود بزرگترش فرق دارد ، او شخصی با روحیه و خوش بین است …

   سریال کره ای سلام منم  نقد و بررسی سریال کره ای سلام من

 

بررسی سریال :

سریالی بیشتر انگیزشیه و سریالی نیست که خیلی درگیرت کنه داستانی ملایم داره , فضای شادی داره و در عین حال یه غم خاصی هم در سریال هستی  , داستان آموزنده ای داره, دیالوگ های قشنگی داره که استوری هم کردم دیالوگ هایی که جای فکر داره , بازیگرهای معروف زیادی نداره ولی خوب بازی میکنن , و پیام خوب سریال اینه که تنها کسی که میتونه بهت کمک کنه خودتی, سریال چیز خاصی نداره ولی داستان قشنگ و آموزنده ای داره و کیوتی خاصی داره , عاشقانه ملایمی داره , OST هاش هم بد نیست و...

این سریال زیاد دیده نشده و سریال بدی هم نیست ولی پیشنهاد نمیکنم چون بعضی ها  دوست ندارن که سریالی ببینن که واقعیت هایی  رو  در مورد خودمون میگه و خیلی ها برای حال خوب ,سریال میبینن و این سریال 50 ,50 برای حال خوب و واقعیت های زندگی , پس خودتون تصمیم بگیرین براساس سلیقتون و ژانرش و اکثر نظراتی که نوشتم , منم سریال رو دوست داشتم و مفاهیمی عالی برام داشت. امیدوارم کمکتون کرده باشم😄

سریال کره ای فانتزی   سریال کره ای نقد و بررسی  سریال کره ای کمدی فانتزی   سریال کره ای سلام من   سریال سلام منم   سلام من  نقد و بررسی سریال کره ای  سریال کره ای

نقد سریال کره ای سلام من - نقد سریال کره ای سلام من - نقد سلام من - نقد سلام منم - سریال کره ای عاشقانه - سریال عاشقانه کره ای - سریال عاشقانه کمدی