سریال کره ای من با یک آنتی فن ازدواج کردم

با بازی چوی ته جون و چان سونگ عضو 2PM

نقد سریال من با آنتی فنم ازدواج کردم    سریال کره ای من با آنتی فن ازدواج کردم  نقد سریال کره ای عاشقانه کمدی  

محصول2021 کره جنوبی از شبکه  naver tv, iQiyi در 16 قسمت 1ساعته

ژانر: کمدی عاشقانه موزیکال

رده سنی: +15

امتیاز IMDB: از 1,018 رای 7.5 از 10

بازیگران:

بازیگران من با یک آنتی فن ازدواج کردم

 

کارگردان Kang Cheol-Woo که اثار هزارمین مرد - چیزی حدود1% - روگال - عاشقانه مخفی من و... در کارنامه خود دارد.

نویسندگان kim eun jung( رمان) - nam ji yeon - kim eun jung 

 

خلاصه:

هوجون یک ستاره و آیدل بسیار مشهور است و از طرفی گئون یانگ خبرنگاری است که برای یک مجله خبری کار میکند . روزی گئون یانگ تصمیم میگیرد برای نوشتن یک مقاله خبری در مراسم افتتاحیه ی یک کلاب شرکت کند . در طول مراسم این خبرنگار شاهد رفتار خشونت آمیز ستاره ی معروف یعنی هوجون شده و همه چیز از اینجا آغاز میشود …

 

خلاصه از خودم با کمی اسپویل:

 سوتفاهمی که بین دختری با پسری که آیدله پیش میاد و دختره از پسره کینه به دل میگیره و میشه آنتی فنش و به یک آنتی فن معروف این آیدل تبدیل میشه و یک برنامه تلویزیونی با این دختر و این آیدل برنامه ای رو درست میکنه از ازدواج صوری و روال زندگی شون  رو نشون میده و حالا این دوتا که از هم خوششون نمیاد به مرور عاشق هم میشن و...

سریال کره ای عاشقانه  نقد سریال عاشقانه کره ای

 

بررسی سریال:

برای این سریال بحث زیاد داشتیم به نظر من به صورت کلی سریالی با روال داستانی معمولی که کمدی قشنگی داره ,همین و اینقدر بحث و دعوا نداره( هر کسی سلیقه ای داره), عده ای عاشق همین روند شیرین سریال و فضای کیوتش شدن و عده ای هم اصلا سریال رو دوست نداشتن و به نظرشون خیلی سطحی بود .

 اگه کمی با روند سریال های کره ای آشنا باشی متوجه میشی که روند اکثر سریال ها چطوره, این سریال هم همینطوره , این سریال از روی وبتون( داستان تصویری) ساخته شده و فضاش خوبه و رنگی , بازی بازیگرا خوبه , فیلمنامه وبتونی داره😅( ساده و روون ), عاشقانه شیرینی داره (تنفری که به عشق تبدیل میشه)  , کارگردانی خوبی هم داره و سریالی هیجانی یا با فیلمنامه عالی نیست( به ژانرش دقت کنین)

 نکته مهم این که خیلی عاشق پسره نقش اصلی نشین و خیلی روش کراش نزنین که صاحب داره و به زودی هم  ازدواج میکنه با پارک شین هه ( بازیگر معروف کره ای همون گومی نام توی سریال تو زیبایی)و تازه داره پدر هم میشه.

سریال عاشقانه کمدی کره ای  سریال کره ای 2021   سریال کره ای عاشقانه   سریال کره ای جدید2021   نقد و بررسی من با آنتی فنم ازدوج کردم

نقد سریال کره ای من با آنتی فنم ازدواج کردم - سریال کره ای 2021 - سریال کره ای جدید - سریال کره ای عاشقانه - سریال عاشقانه کره ای - سریال کره ای وبتونی- سریال وبتونی- سریال وبتونی کره ای - سریال وبتونی عاشقانه- سریال کره ای عاشقانه کمدی