سریال کره ای شادی

کیدرامر حرفه ای · 14:29 1400/11/06

نقد  سریال کره ای شادی

با بازی هان هیو جو و پارک هیونگ شیک

نقد سریال شادی   نقد سریال شادی

 

محصول 2021 کره جنوبی از شبکه tvN در 12 قسمت 70 دقیقه ای

ژانر: اکشن   هیجان انگیز  درام   فانتزی  ترسناک 

رده سنی: +15

امتیاز IMDB: از 2,479 رای 8.3  از 10

بازیگران:

بازیگران سریال شادی

 

کارگردان ahn gil hoکه آثار شاهزاده روی شیروانی- خاطرات الحمرا- غریبه - خانم پلیس - فقط عشق و... در کارنامه خود دارد.

نویسنده han sang woon که آثار همسر خوب -جاسوس و... در کارنامه خود دارد.

 

 

خلاصه:

یک بیماری واگیردار( آدم ها, زامبی میشن) در آینده ای نه چندان دور، جایی که بیماری های عفونی به یک امر عادی تبدیل شده اند، شیوع پیدا میکنه. در یک آپارتمان تازه ساخت که در آن شهروندانی از قشر های مختلف جامعه زندگی میکنند، یک نوع بیماری جدید، همه چیز را تغییر می دهد…

سریال کره ای زامبی   سریال کره ای از پارک هیونگ شیک

 

بررسی سریال:

اسم سریال شادی و تنها چیزی که نداره شادیه😂

بیشتر از این سریال تعریف شده : از کاپل عالی سریال , فیلمنامه و کارگردانی قشنگ , بازیگرهای خوبی هم داره گاهی دیالوگ های قشنگی داره و خیلی ها این سریال رو جز بهترین سریال 2021 میدونن , در کل سریال قشنگیه و اگه ژانرشو دوست دارین , حتما خوشتون میاد و به نظر من فقط برای این سریال, دوست داشتن  ژانر سریال برای نگاه کردن یا نگاه نکردنش کافیه چون سریال خوش ساختیه.

نظر خودم در مورد سریال ,من بخاطر بازیگراش نگاه کردم و این ژانر زامبی ( از خودم در آوردم), جز ژانر مورد علاقه من نیست با این حال واقعا خوب ساختن و سریال  خیلی قشنگیه و  خون ریزی زیاد دوست ندارم و سریال بار روانی زیادی برای من داشت ( البته من کل قسمت ها رو یکجا دیدم شاید بخاطر همین حالم یکجوری شد😅) 

امیدوارم تونسته باشم کمکتون کرده باشم.

اگه سوالی یا نظری داشتین کامنت بزارین یا در اینستاگرام دایرکت بدین.

سریال کره ای از دونگی   سریال کره ای ازپارک هیونگ شیک   سریال کره ای ترسناک   فیلم کره ای هیجان انگیز  سریال کره ای هیجان انگیز   سریال کره ای هیجان انگیز از پارک هیونگ شیک   سریال کره ای جدید  سریال کره ای  هیجان انگیز 2021

نقد سریال کره ای - سریال کره ای از پارک هیونگ شیک - سریال کره ای از هان هیو جو - سریال کره ای ترسناک - سریال کره ای 2021 - سریال کره ای هیجان انگیز - سریال کره ای جدید