سریال کره ای سلول های یومی

کیدرامر حرفه ای · 18:00 1400/12/19

نقد سریال کره ای سلول های یومی

با بازی کیم گو اون و جین یونگ عضو Got7

نویسنده دبلیو - خاطرات احمرا 

کارگردان عشق من هولو - همسر آشنا

نقد سلول های یومی   نقد سریال سلول های یومی

محصول 2021 کره جنوبی از شبکه tvN  در  14 قسمت 70 دقیقه ای

ژانر: کمدی عاشقانه  فانتزی  زندگی

رده سنی: +13

امتیاز IMDB: از 1.584 رای 8.5 از 10

بازیگران:

بازیگران سریال سلول های یومی

 

کارگردان lee sang yeob که آثار  عشق من هولو -تکه ای از ذهن تو - همسر آشنا- دختر پادشاه سو باک هیانگ - نورها و سایه ها- شام چی داریم؟ و... در کارنامه خود دارد.

نویسندگان سونگ جه جونگ که آثار نه بار سفر -  خاطرات الحمرا - دبلیو(دو جهان)-مرد ملکه این هیون و.... را در کارنامه خود دارد. و kim yoon joo

 

خلاصه:

 یومی (Kim Go Eun) یک کارمند معمولی است و  زندگی  یومی و درون ذهن او جایی که سلول ها مشغول فعالیتند، در جریان است. هر کدام از سلول ها نشان دهنده احساسات مختلف مانند عشق، خشونت، عقلانیت، خوب و بد است…

سریال کره ای عاشقانه کمدی  سلول های یومی

 

بررسی سریال :

اگه بخاطرانیمیشن بودن بخشی از سریال نمیخواین این سریال رو ببینین همین الان توقف کنین و ادامه رو حتما بخونین ,

منم فقط بخاطر انیمیشن بودن سریالدر دیدنش تاخیر کردم چون به نظرم جالب نبود( البته اشتباه نشه من انیمیشن دوست دارم ولی قاطی شدنش با کیدراما رو نمیدونستم چطور میشه)  2 قسمت دانلود کردم و با خودم گفتم یه امتحانی بکنم و واقعا برام جالب شد.  که خیلی چیزهارو که باید براش کلی وقت بزاری و کتاب های قطور  با مفاهیم سنگین روانشناسی بخونی تا یه چیزهایی بفهمی, ولی این سریال این مفاهیم رو با خلاقیت زیاد و خیلی راحت , شیرین  و کیوت به تصویر کشیده و چقدر تفاوت های روحی و روانی دختر و پسر ها رو قشنگ نشون داده.

حالا  نظرات , که اکثرشون برای سریال مثبته و البته منتظر فصل دوم سریال که قراره ساخته بشه هستن , و کارگردانی و نویسندگی هم حرفی برای گفتن نداره( اگه آثار قبلی شونو دیده باشین منظورمو میفهمین , میتونین آثارشونو توی وبلاگ سرچ کنین و بررسی سریال ها رو بخونین) , فیلمبرداری خیلی خوبه ,بازی بازیگرها هم خیلی قشنگه و واقعا من  نقطه ضعفی ندیدم و در نظرات بقیه هم همینطور , یعنی نقطه ضعفی که حرف زده بشه, نداشت.

سریال دیدین سلیقه ایه در عین حال👇

من پیشنهاد میکنم  این سریال رو ببینید مخصوصا اگه اولویت اول زندگیتون ,خودتون نیستید یا روابط سمی و بدی با مخاطب خاصتون دارین ✌ این سریال رو از دست ندین.

 

سریال کره ای عاشقانه جدید   سریال کمدی جدید کره ای  سریال عاشقانه کره ای  سلول های یومی فصل 2   فصل 2 سلول های یومی  سلول های یومی چجوریه؟   سریال کره ای فانتزیسریال کره ای 2022