سریال کره ای عروس 18 ساله

کیدرامر حرفه ای · 17:40 1401/02/15

معرفی و نقد سریال کره ای عروس 18 ساله

نقد سریال کره ای عروس 18 ساله 

محصول 2004 کره جنوبی از شبکه KBS2 در 16 قسمت1 ساعته

ژانر: عاشقانه | کمدی

رده سنی: +15

امتیاز IMDB: از 168 رای 6.9 از 10

بازیگران:

بازیگران عروس 18 ساله

 

نویسندگان   kim eun hee که آثار قاشق طلا - من و نخست وزیر - بانوی زیبای من - ملکه برفی - بوی تابستان و yoon eun kyung که آثار عاشقانه های آنها - قاشق طلا - من و نخست وزیر - بانوی زیبای من - ملکه برفی - بوی تابستان در کارنامه خود دارند.

کارگردانان kim myung wook که آثار همسر چپ دست - داستان دو خواهر - تو سرنوشت منی - خانه شیرین,عسل شیرین - او برگشته - زن ناشناس و kim jung kyu خانواده رویایی من باش - نسل الهام بخش - من سام هستم - مامور مخفی خانم اوه و... در کارنامه خود دارند.

 

 

خلاصه:

سالها قبل ، دو پدر بزرگ با هم قرار ميگذارند که نوه هايشان با هم ازدواج کنند و بابت اين قضيه سند هم امضا مي کنند. اکنون آن دختر 18 ساله شده است و محصل دبيرستان است و بايد با آن پسري که پدر بزرگش گفته است ازدواج کند , حالا در اوایل پیش اومدن این موضوع هر دو مخالفت میکنن ولی دختره متوجه میشه کسی که قراره باهاش ازدواج کنه درواقع عشق اولشه که کلا یکبار دیدتش  و با همون یک نگاه عاشقش شده و حتی پسره , دختره رو یادش نمیاد پس حالا دختره برای ازدواج موافقه و ...

 

معرفی سریال کره ای عروس 18 ساله   معرفی سریال کره ای عاشقانه قدیمی  

 

بررسی سریال:

سریال هیجان انگیزی نیست و برای سال 2004 بد نیست کمدیش خوبه و عاشقانه قشنگی هم داره ولی برای الان به همه پیشنهاد نمیکنم چون هم قدیمیه و شاید هم فیلمنامه به نظر خیلی ها ساده بیاد ولی در کل سریال حس خوبی میده و نظر شخصی خودم اینه که اگه کمدی عاشقانه دوست دارین و با قدیمی بودنش هم مشکلی ندارین ببینین, جالبه.

این سریال رو کمتر کسی دیده و حتی زمانی که نگاه کردم یادم نمیاد از کجا دانلود کردم و خیلی از سایت ها نداشتن( البته الانه که سایت های دانلود زیاد شده قبلا اصلا اینطور نبود) و سریال معروفی هم نیست ولی در زمان پخش هم طرفدارهای خودشو در کره داشته، بازی بازیگرا خوبه و فضاش بیشتر طنزه و جفت شدن زوج اصلی رو نشون میده که زمان میبره تا باهم جور بشن و یکسری چیزها مثل اعتماد داشتن شون به هم که چقدر مهم و قشنگه رو به تصویر کشیده و اینکه دو نفر با اختلاف سنی و بدون حتی ذره ای شناخت قبلی ازدواج میکنن و شاید مرده بزرگتر باشه ولی خیلی چیزهارو از دختری که ازش کوچیکتره یاد میگیره و موضوعات و مسائلی که هست رو خنده دار نشون دادن البته همه ی سریال هم اینطور نیست ولی در کل اگه عاشقانه کمدی دوست دارین این سریال رو هم تو لیستتون بزارین و سریالِ عالی نیست ولی بد هم نیست , من نمیدونم که چند سال گذشته که این سریال رو دیدم ولی هنوز هم به نظرم قشنگه.

اگه سریال رو دیدین و دوست داشتین نظرتون رو کامنت کنین و یا اگه سوالی دارین بپرسین💞

 

معرفی سریال کره ای عاشقانه  سریال کره ای نوستالژیک  سریال کره ای عروس 18 ساله   سریال کره ای کمدی عاشقانه  معرفی سریال کره ای  سریال عاشقانه کره ای     سریال کره ای عاشقانه  نقد سریال کره ای