معرفی سریال کره ای عاشقانه

با بازی L عضو گروه Infinite

 

معرفی سریال کره ای میو پسر اسرارآمیز  سریال کره ای عاشقانه کمدی  

 

محصول 2020 کره جنوبی از شبکه KBS2 در 24 قسمت 35 دقیقه ای

ژانر: عاشقانه | فانتزی | درام | کمدی

رده سنی: +13

امتیاز IMDB: از 417 رای 7.1 از 10

بازیگران:

بازیگران سریال خوش آمدی میو اسرار آمیز

 

کارگردان ji byung hyun که آثار دوست داشتنی ترسناک - امپراطور بادها ( جومونگ 2) - خون داغ - بزرگ و... در کارنامه خود دارد.

نویسندگان  go a ra(وب کمیک) و  joo hwa mi که آثار ازدواج بدون آشنایی - رئیس خجالتی و... در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

کیم سول آه (Shin Ye-Eun) زن 20 ساله ایست که در یک شرکت طراحی گرافیک کار کرده و آرزو میکند که در یک وب کمیک کمدی بازی کند ، بخاطر علاقه اش به مردم و گربه سعی میکند توجه افرادی که شبیه گربه هستند را به خود جلب کند ، بنابراین روزی ، گربه ای را با خود به خانه می آورد اما دریغ از آن که بداند هونگ جو (Kim Myung-Soo) (L)  گربه خانگی اش ، قابلیت تبدیل شدن به انسان را دارد و…

 

معرفی و نقد سریال کره ای عاشقانه میو اسرارآمیز   سریال کره یا با بازی  الL   سریال کره ای بابازی ال

 

بررسی سریال:

L ( ال) در این سریال نقش بینهایت کیوتی داره (نظر اکثریته) و در کل سریال کیوتیه و اگه در کیدراما عاشق گربه نشدین با دیدن این سریال روی گربه هم کراش میزنین😁.

اکثر نظرات برای سریال 2 دسته میشه , عده ای خیلی دوسش داشتن و عده ای هم به نظرشون خیلی لوس و بی مزه است ( نظر من بین این دوتاست)

داستان سریال عالی و غنی نیست و خیلی محتوای آنچنانی نداره ( شاید هم دلیل اینکه جایگاه بالایی نگرفت همین باشه)  ولی فضا و آهنگ های سریال کیوت و شیرینه و حس خوبی میده به شخصه فضاش رو دوست داشتم و سریال روند آروم و کندی داره.

در کل این سریال هم موقع پخش مشکلات خودشو داشت , دیگه اگه اهل سریال های کره ای هستین باید بدونین که این چیزها همیشه هست و اگه نباشه باید تعجب کرد مثل هیت دادن بی مورد به سریال و ریتینگ پایین در کره  و چقدربازیگرای سریال ( ال ) اوضاع روحی بدی پیدا میکنه و... این سریال اونقدر که این مسائل براش پیش اومد بد نیست و برعکس فضای خیلی شیرین و بازیگری عالی ال داره ولی در کل برای یکبار دیدن بد نیست و مورد دیگه اینکه ژانر فانتزی مورد علاقه همه نیست.

اگه ژانر عاشقانه فانتزی دوست دارین این سریال برای یکبار دیدن بد نیست فقط توقع بالا نداشته باشن, قشنگه

خوشحال میشم نظرتون در مورد سریال رو کامنت بزارین  تا بقیه هم بتونن از نظرات خوبتون استقاده کنن💜

سریال کره ای عاشقانه کمدی با بازی ال    سریال کره ای محبوب   معرفی سریال کره ای عاشقانه  سریال کره ای عاشقانه چی ببینم   سریال کره ای چی ببینم   معرفی سریال کره ای خوش اومدی