سریال کره ای آیا تو هم انسانی؟

کیدرامر حرفه ای · 17:21 1401/03/23

معرفی سریال کره ای آیا تو هم انسانی؟

      با بازی سئو کانگ جون عضو 5urprise

نقد سریال کره ای آیا تو انسانی؟  سریال کره ای چی ببینم؟  سریال کره ای عاشقانه  

 

این سریال رو به درخواست یک دوست کیدرامری زودتر گذاشتم

 

محصول 2018 کره جنوبی از شبکه KBS2 در 36 قسمت 35 دقیقه ای

ژانر: فانتزی | عاشقانه | درام | کمدی | علمی تخیلی

رده سنی:+13

امتیاز IMDB: از 2,253 رای 7.9 از 10

بازیگران:

بازیگران سریال کره ای آیا تو انسانی؟

 

کارگردان cha young hoon که آثار عشق بی پروا - ماسک عروس -وقتی که کاملیا شکوفا میشود - پیش بینی عشق و آب و هوا و... در کارنامه خود دارد.

نویسنده jo jung joo که آثار عشق شاهزاده خانم - شریک - شاد باش آقای کیم در کارنامه خود دارد.

 

 

خلاصه:

نام شین (Seo Kang joon) پسر خانواده ایه که شرکت بزرگی رو اداره میکنن. او بعد از یک تصادف غیرمنتظره به کما میره؛ مادرش که متخصص هوش مصنوعی است ربات اندرویدی به نام “نام شین 3” درست میکنه که کاملا شبیه پسر خودشه. رباتی که وارد دنیای انسان ها میشود و وانمود میکند خود “نام شین” است. این ربات یک محافظ هم دارد…

 

سریال کره ای عاشقانه فانتزی   سریال کره ای عاشقانه فانتزی   سریال کره ای عاشقانه درام

 

فیلمبرداری در کشور کره جنوبی و کشور چک انجام شده.برنامه ریزی و آماده سازی این سریال بیش از 2 سال طول کشیده و هزینه تولید آن بیش از 9 میلیون دلار شد.

 

معرفی و بررسی سریال:

برای این سریال نظرات کاملا دو دسته هست یا خیلی دوست داشتن یا به نظرشون اصلا جالب نبوده . سریال ژانر فانتزی داره و با هوش مصنوعی و ربات سر وکار داره و حتی منم چون فکر میکردم پسره رباته  پس عشقشون آخر عاقبت نداره و ممکنه سریال خشک و بی روحی باشه پس سالی که پخش شد, ندیدم و خیلی بعدتر بخاطر تعریفاتی که شد دیدم و دوست داشتم , اونطوری که خودم فکر میکردم و بدی هایی که ازش گفته شده بود , نبود و قشنگ بود و به شخصه عاشق بازی بازیگراش شدم والبته اینم بگم من ژانر فانتزی دوست دارم ولی اگه حتی یه ذره هم علمی تخیلی و فانتزی دوست داشته باشین ( البته عشق بین انسان و ربات هم مشکلی نداشته باشین) پیشنهاد میکنم ببینین و کسانی که عشق من هولو رو دیدن حتما این سریال رو هم ببینن به نظر من از سریال عشق من هولو هم قشنگتر بود.(معرفی و بررسی عشق من هولو اینجا بزنید)

, از عشق قشنگی که بین دو نقش اصلی بود(بین ربات و انسان) خوششون اومده , بازیگر نقش اصلی مرد که علاوه به بر جذابیت از بازی فوق العاده اش در دونقش خیلی تعریف شد ( این مورد منم خیلی موافقم واقعا بازیش عالیه), فیلمنامه و کارگردانی خوب , دیالوگ های قشنگ , و در کل از بازی بازیگرا هم تعریف شد. از نکات منفی که در مورد سریال میگن غیر منطقی بودنش در بعضی جاها یا اینکه دختره چجوری میتونه عاشق یه ربات بشه یا در کل اصلا سریال رو دوست نداشتن و کاملا غیر منطقی دونستن و...

 

نظرات همه محترم هستن چون ما همه در نظرات و سلیقه هامون تفاوت داریم حالا اگه شک دارین ببینین یا نه 3 تا 4 قسمت اول البته منظورم تا 8 قسمت اوله چون 35 دقیقه ایه و بعد تصمیم بگیرین.در کل برای من سریال متوسطی بود و خوب بود .

آخرش رو اسپویل نمیکنم اگه کسی دوست داشت بدونه توی کامنت یا گفتمان  ازم بپرسه.

 

نقد سریال کره ای   سریال آیا تو هم انسانی  معرفی سریال کره ای عاشقانه   معرفی سریال کره ای محبوب   سریال کره ای که باید دید   سریال های کره ای عاشقانه محبوب و معروف  سریال کره ای عاشقانه درام فانتزی   سریال کره ای با کراش 

سریال کره ای با پایان خوش  سریال کره ای با عاشقانه شیرین       پشت صحنه سریال کره ای آیا تو هم انسانی؟