سریال کره ای جزیره (ISLAND)

کیدرامر حرفه ای · 12:13 1402/03/27
سریال کره ای جزیره .سریال چا اون وو

                                             لی دا هی , چا اون وو و کیم نام گیل

 

 

 

 

محصول2022 کره جنوبی از شبکه های Amazon Primeو TVING و tvNدر 2 فصل هرفصل 6 قسمت 1ساعته

ژانر: هیجان انگیز | ترسناک | اکشن | فانتزی

رده سنی:+15

امتیاز IMDB: از2000 رای 6.9 از 10

بازیگران:

 

کارگردان Bae Jong ,  Park Kwang-Hyun

 

نویسندگان    oh bo hyun    که اثر به تو دستور میدهم , تو یک هدیه هستی و.... و  Jang Yoon-Miکه اثر بدشانسی ازلی در کارنامه خود دارند.

نویسندگان کمیک: Yoon In-Wan , Yang Kyung-Il

 

خلاصه سریال :

داستان در جزیره ججو اتفاق می افتد و افرادی را نشان میدهد که برای مبارزه با شیاطین آموزش دیده‌اند. آنها با شیطانی که سعی در نابودی جهان دارد مبارزه می کنند…

 

 

 

 

 

 

بررسی سریال :

اکثریت افراد برای این سریال 2 دسته میشن یک دسته که کاملا دوسش داشتند و از همه چیزش راضی بودند و دسته دوم هم سریال رو دوست داشتند ولی از یکسری چیزها ناراضی بودند  مثل  عدم انسجام داستان و تدوین قوی نداشتن و باقی گذاشتن یک سری سوالات در ذهن مخاطب و... فصل اول بیشتر از فصل دوم دوست داشتند و به نظرشون جا داشت که سریال عالی تری باشه.

من با دسته دوم کمی موافقم سریال انسجام نداره فصل اولش خیلی باحال تره , من هیجانش و بازی بازیگرا رو واقعا دوست داشتم ودر کل از دیدنش پشیمون نیستم , سریال کوتاهیه برای یکبار دیدنش اگر ژانر ترسناک و فانتزی و هیجانی دوست دارین خوبه ببینید, با انتظار در حد متوسط ببینید قشنگه.

این سریال ژانر عاشقانه نداره ولی یکم بیشتر از نسیم چیزهایی داره و البته صحنه های بد نداره  و از ژانرش مشخصه, بیشتر ترسناک فانتزی و هیجانیه , بازیگرهای عالی داره با بازی های قوی , کارگردانی خوب  , جلوه های ویژه قوی و خفن , موضوع جالب , شخصیت پردازی متوسط رو به خوب و...

اگر دوست داشتید و  نظری در مورد سریال دارید بزارید که بقیه دوستان هم استفاده کنند, ممنون ❤❤