سریال چینی اوه دروغگوی شیرین من . دروغگوی دوست داشتنی من

 

 

 

 

 

 

 سریال چینی  اوه , دروغگوی شیرین من محصول 2020 چین از شبکه  youku در 29 قسمت 45 دقیقه 

ژانر: عاشقانه | تاریخی | کمدی

رده سنی: +13

امتیاز IMDB: از 50 رای 7/7 از 10

امتیاز MDL: از 3.148 رای 8.1 از 10

بازیگران:

 

 

 

 

خلاصه:

شیئونگ روژی یک نقاش زن با استعداد است و یک حافظه بسیار قوی دارد. او یک پیشهاد خوب برای نقاشی از(اینکه قراره چی رو نقاشی کنه نمیتونم توی خلاصه بنویسم) خانواده لی دریافت میکند. برای این کار او مجبور میشود که به خانواده لی نفوذ کند. در هنگام فرار، او دستگیر میشود و مجبور میشود که به دروغ بگوید که از لی هنوگبین (پسر مستبد از خانواده لی) باردار است و …

 

 

 

بررسی سریال:

چند تا سریال چینی معروف و محبوب در وبلاگ معرفی کردم و این دفعه تصمیم گرفتم سریالی رو معرفی میکنم که به اندازه سریال های چینی معروف و محبوب شناخته شده نیست و  چیز زیادی ازش شنیده نشده.

این سریال رو نمیخواستم ببینم ولی یکم تعریف  از گوشه کنار خوندم و با شک شروع کردم چون توی ذهنم این پیش زمینه رو داشتم که باز از این سریال هاییه که یک دروغ گفته میشه و پر از سوتفاهم و گریه و ناله و نبخشیدن بخاطر دروغه و دختره بیفته دنبال پسره که منو ببخش  و.... (چیزهایی که روی اعصابمه ) ولی واقعا سوپرایز شدم کلی با سریال حال کردم و روند قشنگ و با هیجان و شیرینی داره و فکر نمیکردم اینقدر قشنگ باشه روند داستانیش خیلی خوبه یک موضوع بسته بشه و به یک موضوع دیگه بپردازه و باز همینطور و سوتفاهم ها خنده داره بجای تلخی و عاشقانه قشنگی هم داره و بازی بازیگرها, فیلمنامه , صحنه ها و کارگردانی خوبی داره , مخصوصا اوایل سریال که خیلی خنده داره.

  برام جالب بود چرا این سریال دیده نشده البته بنظرم یک دلیلش اینه که سریال های چینی به اندازه سریال های کره ای طرفدار ندارن .

حالا نظرات برای سریال( همون تعداد کم) اکثریت نظرات مثبت داشتن مثل شیمی عالی زوج اصلی , کیوت بودن سریال , عاشقانه خاص و قشنگش, طنز خوبش , بخش های هیجانی و حساس خوبی داره و... نظر منفی فقط یه چیز بود, اینه که سریال زیادی شیرینه (و بنظر من بستگی به بیننده ای داره که میبینه مثلا من دوست داشتم)

خلاصه اگر سریال عاشقانه کمدی دوست دارین ببینین با یک روند قشنگ و اینکه کسانی بودن که اهل ژانر تاریخی نبودن ولی این سریال رو دوست داشتن و توجه داشته باشین که ژانر سریال عاشقانه کمدیه توقع ژانر هیجانی و معمایی و... نداشته باشین.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دیدن سریال های پیشنهادی اینجا بزنید

اگر دوست دارین ژانر  عاشقانه اینجا بزنید