سریال چینی تو افتخار منی you are my glory

کیدرامر حرفه ای · 21:21 1403/01/04

 

سریال عاشقانه چینی معروف و محبوب تو افتخار منی ،نقد سریال چینی معرفی سریال چینی شما باعث افتخار من هستید

با بازی دلربا و یانگ یانگ

 

 

سریال عاشقانه چینی معروف و محبوب تو افتخار منی ،نقد سریال چینی معرفی سریال چینی شما باعث افتخار من هستید معرفی سریال چینی عاشقانه

 

سریال عاشقانه چینی معروف و محبوب تو افتخار منی ،نقد سریال چینی معرفی سریال چینی شما باعث افتخار من هستید معرفی سریال چینی عاشقانه

 

سریال عاشقانه چینی معروف و محبوب تو افتخار منی ،نقد سریال چینی معرفی سریال چینی شما باعث افتخار من هستید معرفی سریال چینی عاشقانه

 

 معرفی فیلم عاشقانه چینی سریال عاشقانه چینی معروف و محبوب تو افتخار منی ،نقد سریال چینی معرفی سریال چینی شما باعث افتخار من هستید معرفی سریال چینی عاشقانه

 

سریال چینی شما باعث افتخار من هستید you are my glory محصول 2021 چین از شبکه های  Tencent Video ,  weTv و iflix,  Viki , prime video در 32 قسمت 35 دقیقه 

ژانر: عاشقانه | جوانان | کمدی | زندگی

رده سنی: +13

امتیاز IMDB: از 2.000 رای 8/2 از 10

امتیاز MDL: از 25.445 رای 8.7 از 10

بازیگران:

 

بازیگران سریال چینی تو افتخار منی ،بازیگران تو باعث افتخار من هستید

 

معرفی سریال دلربا، معرفی سریال یانگ یانگ

 

خلاصه:

داستان  یک مهندس هوافضا بنام یو تو و بازیگر درخشان چیائو جینگ جینگ , جینگ جینگ تصمیم می گیرد از تمام وقت آزاد خود برای بهبود بازی آنلاین موبایل خود استفاده کند و تصمیم او باعث می شود که دوباره با همکلاسی قدیمی دبیرستانش، یو تو، که زمانی عاشقش شده بود، ارتباط برقرار کند. او یک اسطوره در مدرسه آنها بود و در هر کاری که انجام می داد برجسته بود، در حالی که جینگ جینگ فقط یک دختر معمولی و زیبا بود. یو تو به یک مهندس هوافضا تبدیل شد که همچنین یک گیمر خبره است. یک بازی آنلاین آنها را یک بار با یکدیگر آشنا میکند بنابراین از یو تو  می خواهد که مربی بازی او شود و...

 

معرفی سریال دلربا ،سریال عاشقانه از دلربا دلمراد

 

سریال از یانگ یانگ ،سریال عاشقانه چینی از یانگ یانگ

 

بررسی سریال:

سال نو همگی مبارک باشه شرمنده که پست جدید دیر شد واقعا تازه تونستم  نفس بکشم که یک پست بتونم بزارم بریم سراغ بررسی این سریال عاشقانه چینی:

نظرات برای سریال نصف نصف, اون بخشی که مثبت بود تاکید داشتن عاشقانه سریال با بازی بازیگرها خیلی دوست داشتن (مثل من) و عده ای که نظرات منفی داشتن تاکید روی آبکی و لوس بودنش بود.

در کل سریال فیلمنامه قشنگی داشت که یکم طول کشید تا عاشقانه سریال شروع بشه و وقتی هم شروع شد دوست داشتنی بود نویسنده و کارگردان این سریال تو چین معروف اند, بازهم نکته ای که دوست دارم روش تاکید کنم اینه که سریال  ژانر عاشقانه و زندگی داره پس انتظار هیجان و رازآلود بودن نداشته باشین ودر این ژانر خیلی هم قشنگه والبته که علایق متفاوته مثلا عده ای پشت سر هم نشستن نگاه کردن از نظر عده ای هم خسته کننده بوده , سریال عاشقانه آروم داره کل سریال دلنشین و  روند داستانیش ملایم و خوبه و در نظر داشته باشین کلا سریال های چینی که ژانر زندگی دارن در یک روند آروم و قشنگی پیش میرن,  به شخصه ژانر زندگی رو زیاد دوست ندارم و فقط چند تا سریال چینی در ژانر زندگی رو دوست دارم , چند تا از نظرات مثبت براتون میگم بازیگرهای نقش اصلی خیلی کراشن , سریالی که دوست داری چند بار ببینی , عاشقانه خیلی خوبی داره , بازی تمام بازیگرها عالیه , سریال آروم و بدون دغدغه  شیمی عالیه نقش اصلی و... 

نکته دیگه این که سریال گیمینگ هستش ( یعنی بازی آنلاین داخل سریال انجام میشه ) 

اگر شما هم این سریال رو دیدین  نظرتون رو در قسمت کامنت ها بنویسید تا بقیه دوستان هم استفاده کنن 

 

برای دیدن سریال های پیشنهادی اینجا بزنید.

 

سریال چینی کمدی عاشقانه

 

سریال چینی ژانر جوانان و عاشقانه

 

معرفی دلربا ، معرفی یانگ یانگ

 

بازیگران کراش چینی

 

بازیگران خوشتیپ چینی یانگ یانگ ،دلربا دلمراد

 

دلربا دلمراد بازیگر چینی

 

معرفی سریال چینی کمدی عاشقانه

 

سریال چینی چی ببینم؟ سریال عاشقانه چینی معروف و محبوب تو افتخار منی ،نقد سریال چینی معرفی سریال چینی شما باعث افتخار من هستید

 

سریال چینی چی ببینم

 

سریال عاشقانه چی ببینم

 

سریال عاشقانه چی ببینم؟

 

 

سریال عاشقانه چینی چی ببینم ؟ سریال معروف و محبوب چینی

 

برای دیدن سریال های عاشقانه اینجا بزنید.