سریال کره ای پینوکیو

کیدرامر حرفه ای · 04:45 1400/06/10
سریال کره ای پینوکیو

پیشنهادی

با بازی لی جونگ سوک و پارک شین هه

نویسنده رویای بلند- استارت آپ -صداتو میشنوم- وقتی تو خواب بودی

کارگردان  سریال های دکتر جان - صداتو میشنوم 

پوستر2

محصول2014 کره جنوبی از شبکه SBS در 20 قسمت

ژانر: عاشقانه کمدی درام 

رده سنی:15

امتیازIMDB:از 5.888 رای 8.1 از 10

بازیگران:

تصویر بازیگران

نویسنده park hye ryeon که آثار  درخشانی همچون رویای بلند1- رویای بلند2- استارت آپ -بدون وقفه-صداتو میشنوم- وقتی تو خواب بودی و... در کارنامه خود دارد.

کارگردانSoo-Won Jo که آثار درخشان دکتر جان - صداتو میشنوم - هنوز 17 ساله - زمانی که ما عاشق نبودیم- گپ دانگ و... در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

یک پسر جوان(لی جونگ سوک) که زندگی و خانواده اش توسط رسانه های جدید نابود شده است ، پس از پیدا شدن در دریا  توسط یک خانواده در یک منطقه روستایی به فرزندی پذیرفته می شود. او سعی می کند به مدت 13 سال گذشته خود را پنهان کند. اما وقتی دختری(پارک شین هه) که دوست دارد وارد دنیای خبرنگار می شود ، حقیقت درباره خانواده اش فاش می شود. با این حال ، به نظر می رسد مادر این دختر (خبرنگار اخبار) علت وضعیت بد خانواده او بوده است.

تصویر1

بررسی سریال:

این سریال بیش از ۸ جایزه را از آن خود کرد و در چین، تایلند، ژاپن و… پخش شد و ریتینگ خیلی بالایی نسبت به سریال‌های دیگر داشت.

سریال قشنگیه, بازی بازیگرها عالیه و زوج اصلی شیمی خوبی دارن و سریال تم زمستونی داره وسریال قشنگ و دلنشینیه کارگردانی و فیلمنامه واقعا خوبه,کمدی وعاشقانه  سریال واقعا محشریه, پارک شین هه در این سریال سندروم پینوکیو داره و هر وقت دروغ میگه سکسکه میکنه و واقعا ازسکانس های جذاب سریال,این سریال جز سریال های مورد علاقه منه وبا اینکه صبر میکنم سریال تموم بشه و بعد نگاه کنم ولی این سریالو در حال پخش دیدم و پیشنهاد میکنم حتما ببینید واگه میخواین تازه شروع کنین به دیدن سریال های کره ای , این سریال جز اولویتتون باشه.

تصویر2  تصویر3  تصویر4  تصویر5  تصویر6  تصویر8  تصویر9  تصویر10  تصویر11     تصویر14 تصویر13 تصویر12