سریال کره ای عشق یک کتابچه راهنماست(مکمل عشق)

با بازی لی جونگ سوک

پوستر2پوستر3

محصول 2019 کره جنوبی از شبکه tvN و netflix در 16 قسمت 1 ساعته

ژانر:عاشقانه  کمدی درام

رده سنی:15

امتیاز IMDB:از 3.842 رای 8.1 از 10

بازیگران:

تصویر بازیگران

 کارگردانLee jung hyo  که آثار درخشانی همچون ذهن های جنابتکار-سقوط برروی تو-زندگی در مریخ و... در کارنامه خود دارد.

نویسنده jung hyun jung که آثار درخشان دلباخته ای در شهر -من به عشق نیاز دارم فصل1 و 2و 3 - شبدر سه برگ و... در کارنامه خو دارد.

 

خلاصه:

این سریال درباره افرادی هست که در یک انتشارات کار میکنند؛ کانگ دن یی (لی نا یونگ) نویسنده موفق کارای تبلیغاتی بوده که الان به شدت استعدادهاش نادیده گرفته شده و در حال حاضر بیکاره. چا اون هو (لی جونگ سوک) یک نویسنده ستاره و آیدل دنیای ادبیاته اون از دوران دانش آموزی وارد دنیای ادبیات شده و به خاطر هوش بالاش معروفه. کانگ دن یی که نمیتونه یه شغل پیدا کنه با دروغ گفتن در مورد رزومه اش در شرکت انتشاراتی استخدام میشه جایی که چا اون هه مدیر اونجاست. و این دو باهم دوست صمیمی هستن اما چا اون هو عشق یکطرفه به کانگ دن یی داره و...

پوستر4  پوستر5

بررسی سریال:

سریال روال آروم و دلنشینی داره , فضای عاشقانه و دوستانه سریال قشنگه ,اول سریال ممکن به خودتون بگین زنه از پسره بزرگتره جالب نیست ولی طوری فضاسازی شده و عشق بینشون قشنگ هست که فاصله سنی به چشم نیاد ویک چیز دیگه ی سریال که برام قشنگ بود دیالوگ های سریال بود که هنوز یکیشو قشنگ یادمه  که مضمونش این بود که یک کتابو بارها و بارها خوندی و فکر میکنی حفظش کردی ولی یهو یک جمله میبینی که قبلا در کتاب ندیدی بعضی آدم ها هم مثل کتاب  هستن جنبه ای ازشون میبینی که قبلا ندیدی, درواقع اون آدم یا اون کتاب تغییری نکردن ,این تویی که تغییر کردی و داری چیزهایی جدید میبینی که شاید قبلا متوجه اش نبودی یا درک نمیکردی یا دقت نمیکردی. سریال تاثیر گذار و دلنشینیه ومفاهیم زیادی داره ونباید سریالو جلو بزنی و همشو نگاه کنی .  عده ای هم این موضوع گفتن که  بعد دیدن سریال از کتاب خوندن خوششون اومده و اگه مثل من اهل کتاب باشید بیشتر عاشق سریال میشید چون سریال در مورد کتاب درست کردنه. این سریال پیشنهاد میکنم ببینید اگه ژانرشو+ کتاب ها دوست دارین حتما ببینید.

 

برای معرفی سریال های فانتزی اینجا بزنید.

برای معرفی سریال های پیشنهادی اینجا بزنید.

برای دیدن سریال های عاشقانه اینجا بزنید.

 

برای دیدن سریال هایی مطابق سلیقتون اینجا بزنید یا اسم سریال یا ژانر مد نظرتون در وبلاگ سرچ کنین

 

تصویر1  تصویر2  تصویر3  تصویر4  تصویر5تصویر6 تصویر7  تصویر8  تصویر9  تصویر10