سریال کره ای پسران فراتر از گل

کیدرامر حرفه ای · 04:48 1400/06/17
سریال کره ای پسران فراتر از گل

با بازی لی مین هو - کو هائه سان -کیم بوم -کیم هیون-جونگ -کیم جون

   پوستر1پوستر3

محصول 2009 کره جنوبی از شبکه KBS2 در 25 قسمت 70 دقیقه ای

ژانر: عاشقانه  مدرسه ای  درام  کمدی

رده سنی:15

امتیازIMDB:از 10.113 رای 7.9 از 10( جز 250 سریال برترIMDB)

بازیگران:

تصویر بازیگران  

کارگردان jeon gi sang که آثار دختر من - بادیگارد- سرگرمی جادوگران - به تو زیبا و... در کارنامه خوددارد.

نویسندگان Yôko Kamio (نویسنده مانگا) و  yoon ji ryun که آثار چشمان فرشته - پیشنهاد عملیات و... در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

داستان این سریال در مورد دختری دبیرستانی و سخت کوش به نام گوم جاندی( کو هائه سان )می‌باشد که وضع مالی نسبتاً ضعیفی دارند، روزی برای تحویل یک سفارش به مدرسه شینهوا که متعلق به شرکت تجاری شینهوا و قطب مهم و اقتصادی کره و مخصوص طبقه اشراف و ثروتمند است و  جاندی متوجه می‌شود گروهی متشکل از چهار پسر به نام گروه f4 در مدرسه محبوب همه هستند. هرکدام آن‌ها بسیار ثروتمند و هنرمند هستند و یکی از آن‌ها به نام گو جون پیو( لی مین هو) پسر رئیس دبیرستان و وارث گروه شینهواست. او به شدت مغرور و بی‌احساس است . دیگری یون جیهو( کیم هیون-جونگ) است، بعدی سو یی جونگ( کیم بوم )یک سفالگر ماهر بین‌المللی و در آخر سونگ وو بین( کیم جون) وارث گروه مافیای مشهور است. یک رابطهٔ عاشقانه ,مثلث عشقی ,اتفاقات گوناگون و …...

 

 تصویر12  تصویر1

بررسی سریال:

این سریال چهارمین سریال از سری سریال‌های پسران فراتر از گل بود، اولین سریال به صورت انیمه و در سال ۱۹۹۵ در ژاپن ساخته و پخش شد. سریال دوم توسط کشور تایوان  ساخته شد.  سریال با نام شهاب سنگ(meteor garden)به پخش رسید.سومین سریال مجدداً توسط کشور مانگای داستان یعنی ژاپن ساخته شد.سپس برای بار چهارم توسط کره جنوبی ساخته شد.یک نسخه چینی از این داستان  به پخش رسید ولی هیچگاه به محبوبیت نسخه کره‌ای نرسید. پس از آن آمریکا مجموعه ای دیگر بر اساس این سریال با نام پسران فراتر از دوست (boys before friends) ساخت سپس ترکیه با اقتباس از این داستان یک سریال بلند ساخت. نهایتاً کشور هندوستان اقتباسی از این داستان را در یکی از سریال‌های کشور خود در سال ۲۰۱۳ به کار بست.

 کشورهای دیگه نسخه های جدید ازش ساختن اما نسخه ی کره ای از همه شون بهتره! نسخه های دیگه سطحی اند ونسخه کره ای خیلی قشنگتره. این سریال جز سریال های پربیننده است و مخاطبین زیادی داره.

امکان نداره کیدرامایی باشی و این سریال ندیده باشی , این سریال در زمان خودش و هنوز هم شاهکاریه ولی اگه تازه شروع کردین به نگاه کردن سریال های کره ای احتمالش هست از این سریال خوشتون نیاد و اونم بخاطر قدیمی بودن سریال و لباس و ... ولی اگه اینا براتون زیاد مهم نباشه سریال عالیه از هر نظر بازیگر ها , شخصیت سازی, فیلمنامه, کارگردانی, همه چیز سریال قشنگ و به جا , این سریال پیشنهادی نزدم فقط بخاطر قدیمی بودنش ولی این سریال ببینید و به احتمال زیاد چندین بار نگاش کنید . من شخصیت پردازی زوج اصلی خوشم اومد , دختره از دخترهای لوس نیست برای خودش غرور داره و چیزهای دیگه که سریال قشنگی ازش دراومده.

تصویر3  تصویر2  تصویر4  تصویر5  تصویر6  تصویر7  تصویر8  تصویر9  تصویر11  تصویر13تصویر14

سریال کره ای عاشقانه مدرسه ای _ سریال کره ای عاشقانه دبیرستانی _ فیلم کره ای عاشقانه مدرسه ای _ سریال کره ای مدرسه ای _ سریال کره ای دبیرستانی