سریال کره ای گابلین

کیدرامر حرفه ای · 05:09 1400/04/12
سریال کره ای گابلین

نقد سریال کره ای گایلین   نقد گابلین

خیلی پیشنهادی

محصول: 2016 کره جنوبی از شبکه tvn در 16 قسمت

 ژانر:درام   عاشقانه  فانتزی

رده سنی: 15

امتیازIMDB: از46.864 رای   8.9

بازیگران:

 بازیگران سریال کره ای گابلین

سریال جن(گابلین) به کارگردانی و نویسندگی کیم ایون سوک و بک سونگ هو است که پیش از این در تهیه و تولید سریال نسل خورشید، آقای آفتاب، باغ مخفی و وارثان همکاری داشته اند.

خلاصه:

 مردی که در زمان قدیم به دلیل کار هاش محکوم شده تا مجازات بشه و تبدیل به گوبلین ( جن) میشه اون باید بگرده و  عروس خودش رو پیدا کنه تا شمیشیر توی بدنش رو دربیاره تا تبدیل به خاکستر بشه و دیگه عذاب نکشه ولی وقتی که دختره رو پیدا میکنه عاشق هم میشن و...

توضیحات و معرفی سریال:

سریال گابلین به عنوان یک شاهکار در تاریخ سینما کره ماندگار شد و جوایز مختلفی در جشنواره های کره جنوبی و بین المللی دریافت کرد، از این سریال به عنوان برترین سریال کره جنوبی و بهترین سریال سال ۲۰۱۶ یاد می شود.

در این سریال بازیگران خوبی همچون گونگ یو , لی دونگ ووک, یو این نا, کیم گو ایون و یوک سونگجه( عضو BTOB) حضوردارند.یکی از سریال های ماندگار در کیدراما شد.

 همخونه بودن و رابطه بین یک جن(گونگ یو) و یک فرشته مرگ(لی دونگ ووک) خیلی جالب و خنده دارو قشنگه, عاشقانه سریال واقعا قشنگه, کسانی که وارثان و باغ مخفی دیدن حتما این سریال هم ببینید که این هم فوق العادست, سریالیه که دوست داری چند بار نگاه کنی, سریالی تاثیرگذار, عاشقانه, پر مفهوم, پر هیجان , کارگردانی و نویسندگی و هم بازی بازیگران و هم موسیقی متنش عالیه کلا صفرتا صد سریال فوق العادست. چیزی که در حین سریال باید یادتون باشه اینه که کره ای ها توی اکثر سریالاشون میگن خدا چرا اذیتتمون میکنه و چرا اینقدر همه چیز بده ولی هر چی سریال جلوتر میره نشون میده که خدا هرکاری میکنه به صلاحمونه و دوستمون داره , شاید در ظاهر برامون ناخوشایند باشه ولی آخرش نیست ودر نهایت همه چیز به نفعمون میشه در این سریال هم این نکات هست.

دیالوگ های احساسی قشنگی داره که بعضی هاشم معروف شد.

کمی اسپویل:

کسایی که طرفدار کی پاپ هستن در قسمت ۹ از بی تی اس و اکسو کمی از رقصشونو یکی از بازیگرا انجام میده و جالبه واینکه یوک سونگجه تکه ای از آهنگ توایس  در حین کار میخونه.

اگه از این که زوج فرعی داستان به هم نرسیدن خوشتون نیومده برین سریال لمس قلب تو ببینید زوج اصلی این سریال همون زوج فرعی سریال گابلینن

سریال لمس قلب تو هم قشنگه معرفی وبررسیش اینجا بزنید

      نقد سریال گابلین        نقد سریال گابلین     نقد سریال گابلین کره ای

سریال عاشقانه کره ای - سریال کره ای عاشقانه - فیلم کره ای عاشقانه - نقد سریال کره ای عاشقانه - نقد سریال کره ای - نقد سریال - گونگ در سریال گابیلن - لی دونگ ووک در سریال گابیلن - سریال از لی دونگ ووک - سریال از گونگ یو - سریال کره ای کمدی - سریال کره ای خنده دار - سریال کره ای کمدی عاشقانه - سریال عاشقانه کمدی - معرفی سریال عاشقانه - سریال محبوب کره ای - سریال معروف کره ای - سریال کره ای معروف - سریال کره ای محبوب