سریال کره ای مری با من ازدواج کن

کیدرامر حرفه ای · 07:21 1400/07/17
سریال کره ای مری با من ازدواج کن

با بازی جانگ کیون سوک

پوستر1  پوستر2

محصول 2010 کره جنوبی از شبکه KBS2 در 16 قسمت 65 دقیقه ای

ژانر: کمدی عاشقانه موزیکال

رده سنی:15

امتیاز IMDB: از 735 رای 6.7 از 10

بازیگران:

تصویربازیگران 

کارگردانان  hong seok ku که آثار به سلامتی آقای کیم - داستان های شبح کره ای - نسل دختران 1979 - تنها من - پدر من عاشق مشکلات است و...  kim young kyoon که آثار جادوگر در دادگاه - بیوه های شاد - توقلب منو دزدیدی و... در کارنامه خود دارند.

نویسندگان ko bong hwang که آثار تو تنها هستی - زن معصوم - مهم نیست چی میگن - 18,29 و... in eun a که آثار روزگار شاهزاده خانم - عاشق خواستگاری و... در کارنامه خود دارند.

 

 

خلاصه :

مری یه دختر ۲۴ ساله‌اس(مون گیون یونگ) که بخاطر بدهی‌ها و خرابکاریهای پدرش زندگی سختی داره .  اتفاقی با یه پسر خواننده(جانگ کیون سوک) آشنا میشه و ازش کمک میخواد، چون پدرش به زور میخواد به  یک پسر پولدار شوهرش بده از این پسر خواننده میخواد که برای مدتی نقش شوهر بدلی رو براش بازی کنه تا پدرش فکر کنه ازدواج کرده تا دست از زور گفتن برداره ، اما پدرش .…

پوستر3  پوستر4  پوستر5

بررسی سریال:

اگه جانگ کیون سوک دوست دارین این سریال براتون خوب باشه وگرنه سریال های توزیبایی , باران عشق ,پسرزیبا که جانگ کیون سوک بازی کرده وسریال های  خیل خوبی هستن واز این سریال خیلی بهترن, میتونین ببینید و معرفیشونم کردم . سطح این سریال خیلی پایینه و میتونست خیلی بهتر باشه , یکی طرز لباس پوشیدنشون حالا اینم زیاد مهم نیست(چون لباس سلیقه ای) ,موهای دختره درطول سریال خیلی رو مخه, سریال عاشقانه اش بد نیست ولی خوب هم نیست , این سریال برای سال 2010 البته نمیشه با سریال های الان مقایسش کرد ولی بازهم میتونست بهتر باشه .این سریال رو عده ای بودن دوست داشتن و ازش تعریف کردن ولی عده زیادی هم دوست نداشتن, در کل سریال چیز زیادی برای گفتن نداره. سریال های کره ای دوست دارم حتی اونایی که بقیه میگن خوب نیست ,به نظر من خوبه ,ولی این سریال رو دوست نداشتم. برای کنجکاوی هم که شده یکبار ببینینش , چون منم با اینکه زیاد ازش خوب نمیگفتن بخاطر کنجکاویم یکبار نگاش کردم.

تصویر5  پوستر6  پوستر7  تصویر2 تصویر3 تصویر4  تصویر7 تصویر8    تصویر1  تصویر10  تصویر9