سریال کره ای شوهر 100 روزه (شاهزاده 100روزه من)

با بازی نام جی هیون و دوکیونگ سو عضو اکسو

کارگردان هم اتاقی من یک گومیهو -پری وزنه بردار کیم بوک جو 

پوستر2 پوستر6  پوستر3

محصول 2018 کره جنوبی از شبکه tvN در 16 قسمت 75 دقیقه ای

ژانر: تاریخی کمدی عاشقانه

رده سنی: 15

امتیازIMDB : از 1.492 رای 7.7 از 10

بازیگران:

تصویر بازیگران

کارگردان nam sung woo که آثار هم اتاقی من یک گومیهو -پری وزنه بردار کیم بوک جو - بکشش و... در کارنامه خود دارد و کارگردان lee jong jae

نویسنده No ji sul که آثار بوی خوش یک زن - دختر دوست داشتنی من -ما میتونیم عاشق بشیم - دکتر چمپ و... در کارنامه خود دارد.

 

خلاصه:

 لی یول( Do kyung sooعضو گروه اکسو)یک شاهزاده است از صخره می‌افته و نزدیکه که توسط آدم‌کش ها بمیره اما حافظش را از دست می‌دهد و به مدت ۱۰۰ روز با اسم و شخصیت جدیدی زندگی می‌کند وبنا بر قوانین حکومتی که همه باید تا قبل از 30 سالگی ازدواج کنند با دختری(nam ji hyun) ازدواج میکنه و...

پوستر4 پوستر5

بررسی سریال:

دو کیونگ سو یکی از خوانندگان گروه کی پاپ اکسو  . جی هیون یکی از خوانندگان گروه 4مینیت نقش اصلی هستن.بازی بازیگرا ,فیلمنامه ,همگی خوبن , کمدی سریال عالیه,شخصیت پردازی خوبی هم داشت, عاشقانه سریال خوب بود ولی میتونست بهتر باشه ,برومنس خوبی هم داشت, بعضی جاها کند پیش میرفت , ولی در کل سریال قشنگیه , مخصوصا  برای طرفدار های اکسو , اکسوال ها حتما ببینن . برای من سریالی نبود که عاشقشش بشم ولی قشنگه وارزش دیدن داره و نظرات مثبتی هم گرفته و ریتینگش در کره هم خوب بود.ارزش یکبار دیدن داره ،مطمئن باشین.

 

معرفی سریال هم اتاقی من یک گومیهو اینجا بزنید

 

تصویر1 تصویر2 تصویر3  تصویر4 تصویر5 تصویر6  تصویر7