سریال کره ای نواقص عشق (عشق ناکامل)

کیدرامر حرفه ای · 20:55 1400/07/22
سریال کره ای نواقص عشق (عشق ناکامل)

با بازی آن جائه هیون

پوستر2 پوستر1

محصول 2019 کره جنوبی از شبکه MBC در 32 قسمت 30 دقیقه ای

ژانر: عاشقانه  کمدی  درام

رده سنی:17

امتیاز IMDB: از323 رای 7.2 از 10

بازیگران:

تصویربازیگران  تصویربازیگران2

کارگردان oh jin seok که آثار اولین عشق من فصل 1و2 -یونگ پال - الهه ازدواج - آجوما(خانم)- کشاورز مدرن - مای ساسی گرل و... در کارنامه خود دارد.

نویسنده an shin yoo

 

خلاصه:

جو سویون (اوه یون سو) به عنوان معلم تربیت بدنی در یک دبیرستان مشغول به کار است. او بخاطر دردسرهایی که بخاطر برادرای خوشتیپش کشیده، دیگه از افراد خوشتیپ متنفر شده! از طرفی لی کانگ وو (آن جه هیون) مدیر همان دبیرستانیست که جو سویون در آن کار میکند. او شخص خوشتیپ و متکبریست که نصف ساعات روز را به رسیدگی به خود میپردازد و از توجه دیگران لذت میبرد. او رازی دارد و آن زشت بودنش در گذشته است …

پوستر4  پوستر5

بررسی سریال:

دوستان اولین موضوع مهم برای این سریال بحث همجنسگرایی در سریاله واگه نمیتونین با این موضوع کنار بیاین اصلا سریال رو نبینین ولی سریالی بسیار طنز رو از دست میدیدن. بیشترین چیزی که درموردی این سریال مورد بحث شده موضوع همجنسگراییه که در سریال وجود داره و واقعا عده ای ناراضین از این جهت و عده ای هم میگن یکم بزرگ شیم و به بلوغ فکری و... برسیم و عده ای  به خاطر طلاق آن جائه هیون انتقاد کردن از سریال  و... واقعا نظرات شخصی درمورد سریال زیاده حالا به نظر من که اهل سریال های کره ای هستم ,من سریال میبینم ,لذت ببرم واین سریال هم با تمام حواشی که داره برام جالب و خنده دار بود. خلاصه این که دنیا دنیایی بزرگ متفاوت و با عقاید مختلف به هم احترام بزاریم و همو دوست داشته باشیم , اگه چیزهایی که گفتم اذیتتون میکنه سریال رو نبینین ولی اگه براتون فرقی نمیکنه و براتون مهم نیست حتما سریال رو ببینین واقعا خنده دار و قشنگ وبازی بازیگرا ,طنزش,عاشقانه زوج اصلی ,کارگردانی و... همش دلنشینه.

تصویر1  تصویر2  پوستر3  تصویر4 تصویر5 تصویر7  تصویر6  تصویر9