سریال چینی مرد مرگبار من

کیدرامر حرفه ای · 13:43 1403/01/24

 

 

 

 

 

سریال چینی مرد مرگبارمن My Lethal Man محصول 2023 چین از شبکه های iQiyi  و  Viki  در 24 قسمت 45 دقیقه 

ژانر: عاشقانه | رازآلود | درام 

رده سنی: +13

امتیاز IMDB: از 234 رای 7/1 از 10

امتیاز MDL: از 5.659 رای 8.1 از 10

بازیگران:

 

 

 

 

 

خلاصه:

شن من نینگ، یک دختر هم شکل خودش(همزاد)  به نام ژوانگ شین یان ملاقات میکنه که  به شکل مرموزی تصادف میکنن و ژوانگ شین یان میمیره  ،  بعد یان زینگ چنگ ملاقات میکنه(یه مرد جذاب ، خفن و مرموز )  که مجبورش میکنه همراهش بشه و…

 

 

 

بررسی سریال چینی مرد مرگبار من:

اکثر نظرات برای سریال مثبته  منم که سریال رو شروع کردم اصلا فکرش رو نمیکردم اینقدر خوب باشه . حالا نظرات مثبت : بازی بازیگرا خیلی خوبه مخصوصا نقش اصلی مرد (حتی اگر بازیگر نقش اصلی  مرد در سریال های دیگه دیده باشین اینجا یک کاراکتر متفاوت و عالی بازی میکنه ) ،وایب وینچنزو(معرفی سریال وینچنزو اینجا بزنید) داره، فیلمنامه خوبی داره ، طراحی صحنه قشنگ ، عاشقانه دلنشین و توقعات شما رو از یک سریال عاشقانه داره ، ost های خوب(موسیقی متن) ، شیمی زوج اصلی خوبه و... نظرات منفی : یکم کلیشه داره ، فیلمنامه قوی نداره ، غیرمنطقی ، بازی دختره نقش اصلی مصنوعی و....

نمیخوام بگم سریال کاملیه  و باگ نداره درسته که به پای وینچنزو نمیرسه ولی جذابه من چند بار نگاش کردم بطور خلاصه یک سریال عاشقانه که مرد سرد جذاب یکم وحشی عاشق میشه و کل سریال   دلنشین ،خفن و جذاب اگر ژانر عاشقانه دوست دارین حتما ببینید و بقول بعضی دوستان این سریال از دست سانسورچی های چین در رفته واقعا چین الکی خیلی چیزهارو سانسور میکنه.

 

برای دیدن سریال های پیشنهادی اینجا بزنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دیدن سریال های عاشقانه اینجا بزنید.